Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

jer er en tennåring som begynte å henge sammen med denne jenta for første gang tidlig i fjor. vi ble ganske raskt "bestevenner". hun brukte å komme bort til meg å snakke med meg å klemme meg hele tiden. men i de siste par månene har hun vært så vanskeli. han kaller meg fortsatt bestevennen, men hun kommer aldri bort lenger eller klemmer meg om ikke jeg starter. hun har også begynt å klage på at jeg synest hun er stygg osv. I dag fikk jeg nokk, og sa jeg ikke orket lenger at hun var så vanskelig. hun unnskyldte seg veldig, men ga ikke noe bra svar på problemet, så jeg bare gikk. hun møtte ikke opp til neste time før den nesten var ferdig og noen sa hun hadde grått. litt senere igjen jikk hun tilbake til å kalle meg bestevenn og overse meg. hva skjer? liker hun meg eller noe? :hm:Anonym poster: ca2c6992b3b9763d8a174419a8863fe9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen jenter blir veldig usikkre når de liker/får følelser for en gutt. Ho vet ikke hva ho skal gjøre eller hvordan ho skal være rundt deg nå.

 

Du kan jo prøve å snakke med ho.

 

+1 - vær bestemt i det du sier og gjør. Vær klar på hva du føler/mener og ta hensyn til henne.

Ta henne med på ett eller annet aktivitet som dere begge liker. Film/kino/gåtur/spilling/opera/ - hva vet jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...