Gå til innhold

Forslag til split program?

Anbefalte innlegg

Begynte med styrke trening rundt september - oktober i fjor. Ble foreslått av jeg begynte med RYP sitt grunn program for så å fortsette med "ekstrem muskel vekst". Jeg har hatt det som hoved program en god stund nå med en del avsporinger, trent litt forskjellige med kompiser pluss 2-3 måner hvor det var veldig vanskelig å få trent pga store livs endringer (jobb flytting osv.) Jeg føler at programmet har funket ganske greit for meg, kommer på treningen og får unna det jeg skal gjøre raskt og effektivt. Men progresjonen har stanset veldig opp nå, jeg spurte på Tech Nutrion sine forumet om dette, og der fikk jeg bare et litt vagt svar som i bunn og grunn sa at jeg bare skulle fortsette på samme program.

Likevel kunne jeg egentlig tenke meg å prøve meg på noe nytt nå. Jeg ser fortsatt på meg selv som en ganske nybegynner og folk kan liksom ikke se at jeg driver med styrke trening. Jeg trener alene så enkelte øvelser som Benk blir litt vanskelig å gjennomføre. Ellers er jeg veldig glad i å bruke manualer, "dra øvelser" (Nedtrekk, roing osv) er også ganske greit siden teknikk gjerne ikke er så super vanskelig å lære seg. Knebøy føler jeg også at jeg har god kontroll på, selv om progresjonen har stoppet. Er veldig redd for å prøve ut alt for kompliserte øvelser hvor det er lett å gjøre feil som feks markløft. Er først og fremst interessert i å få litt mer markerte muskler og litt størrelse/volum. Et program tilpasset for en slank fyr hadde jo vært veldig idealet - trenger dåg nødvendigvis ikke bare å fokusere på fulll bulk og gå 20 kg opp i vekt.

vekt/høyde:

65-68 kg.

179cm

Noen forslag? Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...