Migla Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hei! Jeg skal til Bulgaria i Juli, og der koster jo noe av den dyreste 20-paken nærmere 30 kr. Jeg kjøper sigaretter der for rundt 20 kr pakka, 200 kr kartongen. Er det slik at jeg kun kan ta med meg en kartong hjem til Norge? Hvordan er det når jeg skal gjennom sikkerhetskontroll på hjemreisen fra Bulgaria, og i Danmark (mellomlander der, er der i 8 timer). Ønsker et godt svar, ikke for mye "jeg tror". Takker for svar! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Du kan ta med en kartong av giften uansett hvor du kommer fra. Om du mellomlander i Danmark er ikke noe problem. Siden du ønsker gode svar burde du fortelle hvor gammel du er. Ut fra profilen din virker det som du ikke er gammel nok til å ta med deg noe som helst. Endret 12. juni 2012 av Mythos 1 Lenke til kommentar
Migla Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg er 17. Har hørt at på det strengeste stopper de meg om de tror jeg er under 18. Men ikke veit jeg. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Du kan ta med en kartong av giften uansett hvor du kommer fra. Om du mellomlander i Danmark er ikke noe problem. Siden du ønsker gode svar burde du fortelle hvor gammel du er. Ut fra profilen din virker det som du ikke er gammel nok til å ta med deg noe som helst. Jeg er 17. Har hørt at på det strengeste stopper de meg om de tror jeg er under 18. Men ikke veit jeg. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg er 17. Har hørt at på det strengeste stopper de meg om de tror jeg er under 18. Men ikke veit jeg. Det var synd, da har du egentlig ikke lov til å ta med deg noe som helst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå