Gå til innhold

Din minesveiper-tid?

Anbefalte innlegg

Jeg ble plutselig veldig glad i minesveiper så jeg bestemte meg for å spille det igjen (etter at jeg lagt opp for rundt 4 år siden 8) )

Jeg har spilt nesten i hele dagen, så jeg lurer på hvor bra jeg har gjort det i forhold til andre. Her er ihvertfall det jeg har klart så langt.

Nybegynner: 7 sek.

Videregående: 70 sek

Ekspert: Sensur (Har ikke klart det skikkelig ennå.)

Jeg skal nok forbedre meg, men etter en dags hard arbeid, er da dette ikke så verst? Hva er rekorden din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble plutselig veldig glad i minesveiper så jeg bestemte meg for å spille det igjen (etter at jeg lagt opp for rundt 4 år siden 8) )

Jeg har spilt nesten i hele dagen, så jeg lurer på hvor bra jeg har gjort det i forhold til andre. Her er ihvertfall det jeg har klart så langt.

Nybegynner: 7 sek.

Videregående: 70 sek

Ekspert: Sensur (Har ikke klart det skikkelig ennå.)

Jeg skal nok forbedre meg, men etter en dags hard arbeid, er da dette ikke så verst? Hva er rekorden din?

Skal ikke starte clan da? :D

Lenke til kommentar
god tid på beginner handler jo kun om flaks. Lite vits i å skryte om det... :)

Jeg har alltid hatt et problem på, alle versjoner av windows (så vidt jeg husker), og det har vært at tidene ikke har lagret seg. Er det bare meg, holdt jeg på å si?

Det er nok bare deg :roll: Selv om jeg bare kan bekrefte at det lagrer seg på XP - 2000 - NT4 Workst. - ME og 98 da.. Utover det kan det jo hende du har rett 8)

Lenke til kommentar

Satt å brukte hvert ledige minutt om kveldene noen uker for 6-7 år siden på Minesveiper. Kjørte kun Expert. Lenge siden nå, men husker at rekorden var 89 sek. på Expert. Knalltid som jeg senere ikke har klart å slått. Har nå ikke spilt Minesveiper på et par år. Men lysten kommer nok igjen :wink:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...