TMB Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hei, hvilken av disse valgene vil lønne seg? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har valgt den nederste. Stort sett så lønner det seg, men ikke alltid. Som oftest er det kursen på bokføringsdatoen i den norske banken som er gjeldende, og den pleier å være noen øre lavere enn PayPal sin. Det har også skjedd at kursen har gått opp i tiden mellom kjøp og bokføring, og da har det slått andre veien. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvor kan jeg endre disse instillingene? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Paypal tar 4% for å konvertere til/fra NOK nå, det er mer enn dobbelt så mye som VISA/Mastercard. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Så hvor endrer jeg settingen? :S Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Hvor kan man se hvor mye VISA tar da? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hvor kan man se hvor mye VISA tar da? De aller, aller fleste bankene/kredittkortselskapene tar 1,75%. Se f.eks. her. Valutapåslag 1,75 % Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Så hvor endrer jeg settingen? :S Når du er kommet så langt i betalingsprosessen at "Pay Now"-knappen er nederst, så er det en link ca midt på siden hvor du kan endre det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå