Shushi Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hei! Siden jeg uansett snart vil trenge en ny mobil, tenkte jeg å kjøpe med en iphone. Noen spørsmål: 1) Er det smart og trygt å handle brukte iphones på finn.no etc.? Er det noen ting man må være obs på hvis man kjøper en brukt mobil derfa? 2) Hva er den beste Iphone 4/4s dealen som selges med binding (abonnomant)? Jeg synes det er kjekt med lav sms/ringe priser, men viktigst er likevel at totalprisen er minst. 3) Bør jeg vente til Iphone 5 kommer ut i sensommer, slik at jeg kan få en av de gamle iphonene billigere? 4) Vet du om en plass å kjøpe fra som er bedre enn det jeg har nevt her? Takk for hjelpen Endret 12. juni 2012 av Shushi Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har selv kjøpt 4 telefoner igjennom finn. 2 stk HTC Desire HD, en iPhone 3gs og en iPhone 4. Fikk den levert på postkontoret som planlagt Ett tips, hold det unna utenlandske navn, alltid noe muffens. Det sikreste er å bruke finn's sikker handel (y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå