Elder of Zyklon Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 9/11 a Decade Later, A Whole New Ballgame Romney’s close relationship with Orit Gadiesh and Israeli military intelligence is the real reason he is the chosen candidate of the Zionist establishment. Romney is being supported by high-level Zionists, Israeli military intelligence, and their controlled media network. Reality and the Beliefs of the Military and Clandestine Community By Gordon Duff, Senior Editor First of all, to the idiots who monitor all our communications, internet, telephone, who knows how far they have gone or are going, do not think there aren’t lists of those who oppose this illegal effort and will see to it you are indicted. If you believe the current form of government is going to be superseded by a corporate plutocracy as in the Canadian TV shown “Continuum,” (find it) you are mistaken. The old power bases are gone, too many have been burned. Playing spy as though you think the courts still support FISA will get you some GITMO time, don’t take my word for it, “times are a changin.’” Homeland Security (DHS) is strangling the efforts of several older institutions. This is beyond just “turf war” and is becoming an embarrassment. The machinery put together during Bush II is entirely dysfunctional, control of the Justice Department is gone, in fact, under Holder, we aren’t sure it exists anymore. Only Homeland Security is still around and will be held accountable, not for passenger searches but for childish plots. Go ahead, bug the Pentagon, you won’ t like it. Here is where things stand on 9/11 today: The official accepted belief on the towers is that the two were destroyed by 4 small nuclear devices, two in the basement, two on upper floors, that produced over a million degrees of heat that dissolved the building, put out minor radiation for a short distance and kept fires burning for months. It vaporized enough steel to build 3 huge aircraft carriers and huge beams hundreds of yards away show more damage than anything in Hiroshima. This is the official opinion of DARPA and the US Army. This is highly classified but I am printing it anyway. Building 7 is said to have been destroyed with conventional explosives. No official secret finding has been reached on the Pentagon attack other than that wreckage from a Columbia crash in 1995 was dumped on the lawn and the site was altered during the day to simulate an air crash. I have not been given access to anything beyond this and choose not to make something up. The official finding as to rationale for the 9/11 attacks was to cheat insurance companies out of billions. Those who have examined US policy said that there were other simpler possibilities for bringing the US to war other than the 9/11 action against the US. (for those who don’t catch the connection, it has been accepted that 9/11 was an “inside job”) Many Israeli teams were involved in 9/11 and the twin tower attack was entirely an Israeli action with our military and intelligence services denying involvement. This is not my opinion, this is official. Several Israeli teams were arrested on 9/11, one after the George Washington Bridge explosion. There were other attacks on 9/11 thwarted by police, one on the Lincoln Tunnel. There is no evidence of an attack on the Verrazano Bridge or Brooklyn Bridge. Arrests were made of the Israeli’s at the GWB, hard proof exists but the arrests at the Lincoln Tunnel, two Israeli citizens, van of explosives and weapons is only backed by limited police testimony and they are scared to death. An authoritative source on the scene says the terrorists, Israelis, were turned over to Bernie Kerik, Police Commissioner and never heard from again. Thousands of cancer victims, hundreds, maybe thousands dead of “radiation poisoning” already are attributed to use of fire hoses directly on the moulton nuclear “ground zero” which put radiated water vapor into the air which was unintended. These nuclear heat chambers below the twin towers put out massive heat for 64 days under a flood of continual cold water although there is no official attribution to their heat source. Perhaps it was burning asbestos and insurance policies? An outrageously false cover story about a “toxic stew” involving “dry wall” was part of the “official record.” By that standard, every firefighter, drywaller or person who has lived in a building with drywall is actually dead but not yet informed. Thousands of New Yorkers are dying of radiation poisoning from 9/11 and being “monitored” or being offered payments from a several billion dollar fund that mysterious appeared to buy their silence. Other groups have evidence regarding the aircraft, crews, passengers, “theoretical phone calls and text messages” with much of it in FBI files. Some of that information is evidence worthy and some is not but there is much that can be introduced in court. Many people who are potential witnesses have disappeared, thousands have been threatened. The numbers are so large that they in themselves have been used by some as proof there was a massive coverup conspiracy. “Why or how could so many people be controlled or killed and what kind of person would do this?” Do you really want that question answered? You think the million plus dead on Rwanda was an accident? You never heard of the uncounted dead in Guatemala, Mexico and where you have heard, you have been lulled into immunity. VITAL INTERESTS There technically was no “9/11″ and thus, any defense of American interests through military occupation, stimulation of insurrection, emplacement of puppet governments and theft of resources, no matter how profitable for the gang inside the Beltway, is not sustainable. America has no vital interests in Central Asia nor is there any potential threat to oil supplies in a nation that has the choice of becoming oil independent in less than 3 years. (Can prove this is court). http://www.veteranst...e-new-ballgame/ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Several Israeli teams were arrested on 9/11, one after the George Washington Bridge explosion. Veteranene plages visst av dårlig hukommelse. Det var aldri noen eksplosjon på George Washington Bridge. Derimot hevdet enkelte konspirasjonssider at politiet hadde stoppet en bil med eksplosiver der - før det sa bang... Og så 4 atombomber da, og tusenvis døde av stråling fordi brannmennene spylte kaldtvann på det glødende radioaktive materialet... Ellers en generelt morsom side get der. Mer fra samme: If it is not clear it should be. Ron Paul won the Republican nomination for president. He could have won the Democratic nomination just as easily. The only reason we are seeing Romney is that he is a foreign agent who represents an attempt at further overthrowing American freedoms and has absolutely no right to represent himself as a candidate from the Republican Party. The nominating process, which has yet to conclude, has been wrought with vote rigging, millions in bribes and violations of every kind. Ron Paul won and Romney is a foreign spy, a demagogue, a dangerous fanatic and has spent his life as part of an organized crime syndicate. Most elections, priaries, caucuses were rigged, almost all show clear criminal activity and there is no effort to correct this because the election for president of the United States is being managed from Tel Aviv (read Moscow). Geir 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Skriv på norsk, det er unødvendig å skrive på engelsk på eit norsk forum... Edit: Ser nå at det er klipp og lim Endret 12. juni 2012 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Skriv på norsk, det er unødvendig å skrive på engelsk på eit norsk forum... Edit: Ser nå at det er klipp og lim Hvilken bragd. Jeg gratulerer. Several Israeli teams were arrested on 9/11, one after the George Washington Bridge explosion. Veteranene plages visst av dårlig hukommelse. Det var aldri noen eksplosjon på George Washington Bridge. Derimot hevdet enkelte konspirasjonssider at politiet hadde stoppet en bil med eksplosiver der - før det sa bang... Og så 4 atombomber da, og tusenvis døde av stråling fordi brannmennene spylte kaldtvann på det glødende radioaktive materialet... Ellers en generelt morsom side get der. Mer fra samme: If it is not clear it should be. Ron Paul won the Republican nomination for president. He could have won the Democratic nomination just as easily. The only reason we are seeing Romney is that he is a foreign agent who represents an attempt at further overthrowing American freedoms and has absolutely no right to represent himself as a candidate from the Republican Party. The nominating process, which has yet to conclude, has been wrought with vote rigging, millions in bribes and violations of every kind. Ron Paul won and Romney is a foreign spy, a demagogue, a dangerous fanatic and has spent his life as part of an organized crime syndicate. Most elections, priaries, caucuses were rigged, almost all show clear criminal activity and there is no effort to correct this because the election for president of the United States is being managed from Tel Aviv (read Moscow). Geir Når vi snakker om morsomt.. å tro det at noen muslimer trosset fysikkens lover over 10 år senere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skriv på norsk, det er unødvendig å skrive på engelsk på eit norsk forum... Edit: Ser nå at det er klipp og lim Hvilken bragd. Jeg gratulerer. Takk, men neste gang kan det være lurt å sette det som sitering. Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Skal jeg installere toalett for handicappede i leiligheten min med det samme? Endret 12. juni 2012 av Thunderfuck Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skal jeg installere toalett for handicappede i leiligheten min med det samme? Mhm, ikkje dumt det heller, viss du føler for det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Når vi snakker om morsomt.. å tro det at noen muslimer trosset fysikkens lover over 10 år senere. Og jeg som i mitt enfold trodde det var straffeloven de brøt. Nå ja, da får de stilles for den store fysikkdomstolen i himmelen, der sitter sikkert Arkimedes og Newton med flere og irettesetter den slags oppvigleri. Geir 4 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Når vi snakker om morsomt.. å tro det at noen muslimer trosset fysikkens lover over 10 år senere. Hvilken av fysikkens lover er det de angivelig brøt? Jeg kan ikke se at de brøt tyngdekraften eller termodynamikken sine lover. De som mener at de gjorde det bør sette seg litt bedre inn i fysikken, selv om de er fysikere. Eksempel på hvorfor: Alt en fysiker sier er ikke grundig fysikk. Alt en astronom sier er ikke grundig astronomi. Alt en biologi sier er ikke grundig biologi. En bonde fra Tana kan skrive en god fysikkrapport om 11. september bare han besitter dataene og kunnskapene til å analysere alle variablene og kjenner til hendelsesforløpene og gjør en grundig jobb. Det vil kanskje ta flere hundre år for ham å bli ferdig, men det er også poenget: Det tar ekstremt lang tid å ta i betraktning alle variablene. Maling, gulvbelegg, isolasjon, kontormaterialer, rørsystemer, vegger. Folk uten fysikkunnskaper har tidlige utbasunert "jern kan ikke brenne" og "tårnene falt for raskt". Problemet er bare at de ikke kan forklare hvorfor tårnene falt: Termitt er utelukket da det avgir så sterkt lys og så mye varme at det ville vært observerbart. Eksplosiver er utelukket på grunn av sjokkbølgene forbundet med høyeksplosiver, og trege eksplosiver (sort krutt) har vanvittige stikkflammer som tar vekk effekt. Videre: Brannisolering. http://www.lilleland.no/dokumentasjon/brannisolering Gjett hva som skjer når fibrene blir revet i stykker av enorme mengder friksjon / varme og slynges ut sammen med bygningsstøv og røyk? Les databladet. http://www.protecta.no/_files/products/e8fe284_HmsMineralfiber.pdf Gjett hva farene er når dette stoffet blir innåndet? 3 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Her er vi langt oppe i skogen på bærtur ser jeg. Bygning 7 hilser forresten. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) "Trosset fysikkens lover" er visst blitt en religiøs mantra for "trutherne". Nærmeste lignende tilfellet jeg kom på er et intervju av Dawkins med en kreasjonist. Hun "There is no material evidence of intermediate spieces." Dawkins gir et langt rasjonelt svar og lister opp masse bevismaterialet. Hun svarer med masse irrelevent babbel, også bryter hun ut igjen "show me the material evidence." http://www.youtube.com/watch?v=YFjoEgYOgRo&feature=relmfu Endret 13. juni 2012 av H3N Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Gratulerer med tidenes off-topic. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Her er vi langt oppe i skogen på bærtur ser jeg. Bygning 7 hilser forresten. Bygning syv kan ikke hilse, for den ble truffet store betongblokker / vrakrester og begynte å brenne da WTC raste, og brannmannskapet valgte å evakuere fordi veggen på den ene siden begynte å bule / holdt på å gi etter. Som jeg nevner hver gang: Hvorfor i svarteste granskauen HÅPET disse mystiske konspiratørene dine på at bygning 7 skulle bli truffet av vrakrester i stedet for å bombe den også? Tenk om den ikke ble truffet av vrakrester som knuste seg vei helt ned til kjelleren og ødela bygningen så mye at den senere kollapset av brannen. Uten disse tilfeldighetene ville ikke disse konspirerende geniene ha kunne ha senket bygning syv uten å tabbe seg ut. MEN. HVORFOR klarer konspirerende genier å ende opp med å trenge FLAKS for å senke bygning 7? Vel. Fordi det ikke var konspirerende krefter, og at bygning syv falt var bare en uventet bonus for terroristene. 3 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg hadde vært flau over å vært såpass hjernevasket. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Gratulerer med tidenes off-topic. Du har fått svar og spørsmål "on-topic", men du virker ikke villig til å ta for deg det. Hva er det egentlig du ønsker å oppnå? Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg ville bare dele denne artikkelen med likesinnede, ikke-hjernevaskede indivier som har gjennomskuet spillet og sett forbi fasaden,. Utover det ønsker jeg ikke å oppnå noe, å argumentere med ateister og annet søppel har jeg ingen interesse av. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg ville bare dele denne artikkelen med likesinnede, ikke-hjernevaskede indivier som har gjennomskuet spillet og sett forbi fasaden,. Utover det ønsker jeg ikke å oppnå noe, å argumentere med ateister og annet søppel har jeg ingen interesse av. Skjønner. Sikkert mye lettere å "diskutere" med likesinnede som er enig i alt man sier, så man slipper å kaste bort tiden på fakta, rasjonell argumentasjon og annet fjas. Da skal jeg la deg gjøre det i fred. 9 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Good riddance. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Litt uoriginalt med en konspirasjonsteoretiker som ikke klarer å diskutere med egne ord og som er avhengig av å klippe og lime sidevis fra andre. Men hva er det egentlig vi skal diskutere her? Ser fysiske lover nevnes så setter pris på å få vite hvilken av disse det er snakk om. Vi har alle hørt påstanden, men underlig nok blir folk ofte svarskyldige når man spør hvilke lover det dreier seg om. 7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg hadde vært flau over å vært såpass hjernevasket. Har spurt deg dette i andre tråder, men spør igjen: Hvorfor ikke argumentere i mot i stedet for å komme med dårlig skjulte personangrep. Regner egentlig ikke med å få noe svar. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå