Mephisto- Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Så, jeg skal for første gang bestille eget TV abonnement og må si jeg er helt borte nå Mye virker utrolig likt, både dekodere, kanalpakker osv. Først litt opplysninger: - Bor i Kongsberg sentrum - Ikke spesielt kresen på kanalvalget, TV3, viasat4, nrk, tv2, tv norge, discovery, max og fem er vel minimum jeg "krever" Så, Canal digital leverer ikke kabel tv i Kongsberg. Så det må bli parabol, det virker egentlig ikke så dumt. Har sjekket rikstv, canal digital (satelitt/parabol) og get. Alt virker rimelig likens. Så kan noen gi meg en mening om hva forskjellene er? Når det gjelder dekoder tenker jeg å bestille en slik med opptak, pause osv. Hjelp en uviten sjel Skal forø vrig bestille internett linje også om noen kan kombineres som jeg ikke vetom. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Vel, det er vel bare Canal Digital som har alle Discovery-kanalene + Max av parabolleverandørene, så der er valget ganske greit. Da er det Family-pakken du vil vi ha, til ca 370,- i mnd. Resten vet jeg lite om 1 Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Skulle gjerne hatt noe sammenligning mellom de forskjellige. Men takk for svaret. Noen andre? Bare fyr ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå