Aetius Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Disse bildene vant den nasjonale fotovandringen. Konkurranse: Dette er vinnerbildene Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Dessverre skjemmes bildet av et gjennomgående magenta skjær som vitner om at fargestyringen i etterbehandlingen burde vært bedre. Jeg går utifra at fotografen har tatt denne beslutningen utifra egne premisser, så da synes jeg det blir litt feil formulering fra dere. Hadde jeg skrevet dette ville jeg heller skrevet at "fotografens fargestyring falt ikke helt i juryens smak". Forøvrig helt enig med dere, et bilde som vekker tanker Likte alle bildene som dere valgte ut selv om de ble litt "gjentakende". Endret 12. juni 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Tydelig at juryen har en forkjærlighet for monokrome bilder Ikke at det er noe galt med det! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Tydelig at juryen har en forkjærlighet for monokrome bilder Ikke at det er noe galt med det! Åpenbart er det ideelle ikke bare monokromatisk, man sågar helt akromatisk (jf fargeskjæret som de misliker) Uansett, jevnt over veldig bra bilder! Endret 12. juni 2012 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg