JaySpearing Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hei Jeg er 15 år og går ut av 10. i disse dager. Har et snitt på 5,2 (om det har noe å si for å søke jobb) og har nå kommet fram til at jeg må skaffe meg en jobb for å få rå til alt jeg vil ha. Det har kommet en Coop-Extra til byen som jeg gjerne har lyst til å søke på. Jeg lurer på om det er alt for sent å søke nå? OG hvordan skal jeg gå frem? Skrive en cv å levere den til sjefen der? Jeg vet jo ikke en gang om de søker medarbeidere.. Lenke til kommentar
Birgitte :) Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Du kan sikkert skrive cv og en jobbsøknad, der du forklarer hvilke egenskaper du har som kommer godt med spesielt i denne jobben. Selv om de kanskje ikke søker etter noen akkurat nå, kan du sikkert komme med det du har skrevet og si at du ønsker å søke. Lykke til! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Skriv en god søknad, ha en fin CV, og ta med karakterene dine. Dra til de butikkene du kunne tenke deg å jobbe i. Spør om du kan få snakke med sjef/daglig leder. Om det ikke er mulighet for dette - FINN EN DAG HAN ER DER. Du er nok veldig sent ute for sommerjobb, men kanskje en deltidsjobb etter sommeren og utover? Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Bør jeg ringe bedriften først? Sende søknaden på mail? Eller møte opp personlig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Møte opp personlig vil jeg si er det beste. Da viser du interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå