Lex-Icon Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Bestilte meg litt utstyr, blant annet Abit NF7-S v2.0 og XP 2500+. Det jeg lurer på er om Swiftech sin kjøler MCX462PLUS får plass på hovedkortet? Målene til kjøleren er 76.2 mm * 76.2 mm. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Ingen som har swiftech kjøleren der da?!? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ifølge hjemmesida til Swiftech passer MCX462+ på alle hovedkort med de 4 hullene rundt socket. Ville tro at Abit lager kort som gir plass til de fleste kjølere egentlig. Hvis den ikke passer kan du vel bare bruke angreretten. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 den passer.. vertfall ganske sikker på det hvis du vil være enda sikrere send mail til microplex å spør dem Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Takk. Får varene imorgen regner jeg med. Vet at det er hull rundt socketen, men tenkte kanskje det var noen kondesatorer i veien eller noe sånt. Jeg får se imorgen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå