Rolfemann Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Å bli Facebook-venn med sjefen kan få konsekvenser for din karriere. 5 sosiale medier-tabber du <em>ikke</em> bør gjøre på jobb Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Godt denne artikkelen ble publisert etter kl 16:00, for hadde den blitt publisert i arbeidstiden til journalisten tror eg sjefen hadde blitt skuffet. 4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har brutt samtlige der, inkludert en del som ikke er nevnt... Man burde vel se an både sjefen og jobben, ikke følge lister over hva man burde og ikke burde gjøre. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Facebook er sperret på arbeidsplassen min. Jeg synes at det er ganske herlig faktisk. I begynnelsen var det litt irriterende, men det gikk fort over. Nå får jeg konsentrert meg fullt og helt om arbeidet, uten å ha en trang til å sjekke Facebook i tide og utide Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Denne Pirch foreslår lunsj pausen til å bruke sosiale medier. No shit, Sherlock?! Lenke til kommentar
reyh Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvem bruker facebook på jobben?? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvem bruker facebook på jobben?? Hvem leser aviser på jobb, hvem slarver med kolleger på jobb, hvem tar kaffepauser på jobb, hvem tar en 35 minutts matpause på jobb? AtW Lenke til kommentar
reyh Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvem leser aviser på jobb, hvem slarver med kolleger på jobb, hvem tar kaffepauser på jobb, hvem tar en 35 minutts matpause på jobb? AtW Hehe, ikke overrasket at du svarte på min post, du har en tendens til å fyre deg unøvendig opp. Jeg sa det fordi jeg først og fremst ikke ser vitsen i å bruke nettopp facebook på jobben, ettersom man heller kunne, ja, gjøre jobben sin, eller f.eks snakke med kollegaer. Hadde også et lite ønske om å irritere. ;P Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvem leser aviser på jobb, hvem slarver med kolleger på jobb, hvem tar kaffepauser på jobb, hvem tar en 35 minutts matpause på jobb? AtW Hehe, ikke overrasket at du svarte på min post, du har en tendens til å fyre deg unøvendig opp. Jeg sa det fordi jeg først og fremst ikke ser vitsen i å bruke nettopp facebook på jobben, ettersom man heller kunne, ja, gjøre jobben sin, eller f.eks snakke med kollegaer. Hadde også et lite ønske om å irritere. ;P Jeg har en tendens til å påpeke dårlige argument. Det er dog ikke det samme som å fyre seg opp. Vitsen er vel det samme som all annen "bortkastet" tid på jobben, adspredelse. AtW Lenke til kommentar
reyh Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg har en tendens til å påpeke dårlige argument. Det er dog ikke det samme som å fyre seg opp. Vitsen er vel det samme som all annen "bortkastet" tid på jobben, adspredelse. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg