JaySpearing Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 http://www.x-life.no/frenzy_fat_loss_120_kapsler/P_716 Har lyst til å prøve dette, men har ikke peiling på hvordan det fungerer. Jeg er 15 år, og løper 2-3 intervall økter med jogging hver uke og har et normalt kosthold (jeg ikke vil endre på). Spise godteri og drikker brus i helger, og prøver å holde meg unna på hverdager. Vil disse kapslene som jeg linket til "booste" å få ned fettprosenten min ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva er fettprosenten\BMI din nå da? Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hvordan regner jeg ut det? Edit: Fant en kalkulator på nettet og den viste at jeg hadde en bmi på 19.81. Men det skal sant sies at jeg har UTROLIG lite muskler på kroppen og er utrolig svak. Endret 12. juni 2012 av Lindie Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Da kan du droppe de pilene ihvertfall. Du har jo ingenting å forbrenne! Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Da kan du droppe de pilene ihvertfall. Du har jo ingenting å forbrenne! Har jo en god del fett på magen. Magen min stikker også ut, så det må jo være noe der. Har utrolig tynne armer og ben, men magen er "feit". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå