Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å røyke hasj hjemme


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg pleier et par ganger i uka å røyke hasj. Jeg gjemmer ikke det for noen men mamma visste det ikke. For c.a 3 dager siden fant hun og ble VELDIG skuffa og gråt.. Jeg prøvde å fortelle at alkohol er farligere osv. men hun ville ikke snakke med meg.. Hu sa at jeg ikke får lov til å bo hos henne mer hvis jeg ikke kuttet ut all kontakt med hasj. og så hu noe mer til det så ville hu kontakte politiet.

 

Og nei, det er IKKE troll.

 

er det noen tips til hvordan jeg kan ordne opp idette? jeg vil jo røyke hasj men jeg vil jo samtidig være med mamma

 

Er 20 år hvis det har noe å si. Anonym poster: e771ddfd9d64042c85d5f8bc90fa95a5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Du må velge - bo hjemme sammen med mor og ikke røyke hasj, eller flytte ut og bestemme selv hvilke regler som gjelder i ditt hjem.

 

Ikke røyk det hjemme hvis moren din ikke er komfortabel med det, siden du bor sammen med henne. Vær isåfall veldig forsiktig.

 

Ikke lyv for din egen mor.

Lenke til kommentar

Du røyker hasj hjemme hos din mor og forventer at hun IKKE skal reagere, unnskyld meg men du høres ut som en bortskjemt drittunge. Jeg hadde kasta deg ut av huset for lengst.

 

Vis mora de litt respekt. Det er tross alt hun som har bært deg i magen hennes i 9 måneder og passa på deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du røyker hasj hjemme hos din mor og forventer at hun IKKE skal reagere, unnskyld meg men du høres ut som en bortskjemt drittunge. Jeg hadde kasta deg ut av huset for lengst.

 

Vis mora de litt respekt. Det er tross alt hun som har bært deg i magen hennes i 9 måneder og passa på deg.

 

Ikke nok med det, det var hun som våknet 04:00 om morgen får å passe på deg og få deg til å sove, det var hun som vasket ræva hver dag....

 

Uansett, tro meg bar gi faen i hasj, men dette burde du tenke selv Hasj? eller Mor?

 

Jeg råder deg til å holde deg unna de tingene!! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...