knutsen92 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hei! Sitter på en 2mb linje med ca 250kb/s ned noe som er helt forferdelig. Bor da litt utenfor byen med dårlig tilgang til nett. Dette er da det påståtte beste fra Nextgentel eller Telenor, men er det noe annet jeg kan benytte meg av til en helt ok pris? Nytter ikke å ha f. eks Ice net, da jeg laster ned en god del. Bor da i Telemark, Skien. - Knutsen92 Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) www.telipol.no billig 2mbit linje altså.. hvor langt unna sentral er du da? Endret 12. juni 2012 av ZiPe Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Du kan jo se om www.directconnect.no leverer. De leverer nett over radio. Ser ut som de leverer 4/4Mbit (eller 6/6 etter avtale, men kan kanskje bli dyrt). Bare legg merke til at de har en klausul i avtalen som sier: 20 PrioritetKapasitetskrevende trafikk, herunder fildelingstrafikk og P2P, vil i enkelte områder bli gitt begrenset båndbredde og lavere prioritet enn annen datatrafikk som web, e-post og IP-telefoni Med andre ord, så du er ikke garantert hastigheten du betaler for under nedlastning. Jeg synes ikke 2Mbit høres så helt forferdelig ut jeg. Man kan selvfølgelig være misunnelig på folk som fråtser seg på fiber, men med 2Mbit bør man klare å få gjort alt man trenger, og vil gjøre uten å rive seg i håret. Med nedlastning er det bare litt ekstra tålmodighet eller lavere kvalitet som skal til. Ta det med et smil og vær glad for at ikke linjen er for lang til at det ikke kan leveres ADSL i det hele tatt, for det er først da man "virkelig" sliter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå