Eriksendrul Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hei , Jeg la Bf3 på hylle for ca 1 måndes tid siden men jeg har spilt litt i det siste , Men hvis jeg joiner en server får jeg denne beskjeden men om jeg krysser ut den får jeg fortsatt spilt , Problemet er at jeg ikke finner denne nye driveren , Jeg har Sapphire radoen hd 6870 kort , Jeg kjører den automatiske driver updateren men den sier jeg har den seneste driveren , Kan noen hjelpe meg og finne denne 11,7 versjonen ? jeg klarer ikke og finne den som sagt jeg får jo spilt bf3 men merker at grafikken er litt sliten noen steder Mvh Erksen =) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Gå inn på Amd sine sider og last ned "siste" driver. Ignorer å lete etter 11.7 etc (som er driver fra Juli 2011) men last som sagt ned den siste driveren som skal fikse problemet ditt. http://support.amd.com/us/Pages/AMDSupportHub.aspx Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Gå inn på Amd sine sider og last ned "siste" driver. Ignorer å lete etter 11.7 etc (som er driver fra Juli 2011) men last som sagt ned den siste driveren som skal fikse problemet ditt. http://support.amd.c...SupportHub.aspx takk for svaret , gjorde som du sa men jeg får fortsatt error`n av battlefield , Tenkte og kjøpe premium på bf3 og spille close quarters i kveld men ser ut jeg fortsatt kommer til og ha denne error`en , Jeg søker på Amd radoen 11,7 og ser at flere sier at den er live osv men finner ikke noe sted og laste den ned. eller ja , som du sier er 11,7 fra 2011 men den sier fortsatt at jeg har 11,5 Endret 12. juni 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg gikk inn på catalyst controll center og trykke på check for updates now også får jeg beskjed om dette men når jeg er ferdig med og instalere denne driveren så står det fortsatt noen som har hatt/har samme problem ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hmm. Antar at det er pga krøll med registeret, har du installert driveren som Administrator? Hvis ikke bør du avinstallere alt med et program som for eksempel driver sweeper. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Prøv å avinnstallere driveren du har nå, for så å innstallere nyeste driver etterpå. Gjør følgende: - Gå inn i kontrollpanel - Administrative verktøy - Datamaskinbehandling - Enhetsbehandling - Skjermadaptere -> høyerklikk og velg avinnstaller Restart og last ned og innstaller nyeste driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå