Martin44 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hei, Jeg kom dessverre opp i matematikk... Så derfor lurte jeg på om det er noen som kan hjelpe meg litt i gang eller komme med noen tips. Oppgaven lyder som følger: Du skal spare penger og reise til OL i London i sommer. Planlegg oppholdet, reisen og finansieringen. # Regne artene # Klokka, tid # Valuta # Kart, målestokk # Vei, fart og tid # Budsjett # Prosentregning # Funksjoner # Kjøp og salg # Geometri og målinger Stikkordslisten er ment som tips til hva det kan være naturlig å ta med under dette temaet. Du velger selv hvilke du vil ta med og står fritt til å ta med flere/ andre temaer. Matematikk karakteren min trenger definitivt et lite løft, så jeg setter veldig stor pris på om noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
MattMan16 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Budsjett for London-turen(hvor mye du tror du kommer til å bruke). Volum av OL-stadion. Hvor mange prosent av tilskuerene som er engelsk. Hvis det er 10 km fra hotellet til Stadion, og du kjører i 60 km/t, hvor lang tid tar turen. Kart over flyruten til London, omregning fra flyruten på kartet til virkeligheten. Bare å bruk fantasien så kjem du langt 1 Lenke til kommentar
Martin44 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Tusen takk for svar! Det er bare å komme med flere tips ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå