007CD Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ikke noe stort problem egentlig at det er demo, du står like sterkt om det ryker 2 år senere som om du hadde kjøpt ett splitter nytt kort. Er noe helt annet om du hadde handlet på HW.no's bruktmarked. 1 Lenke til kommentar
Genki Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Ikke noe stort problem egentlig at det er demo, du står like sterkt om det ryker 2 år senere som om du hadde kjøpt ett splitter nytt kort. Er noe helt annet om du hadde handlet på HW.no's bruktmarked. Så det er verdt å putte 500kroner ekstra i dette? Hvor mye sterkere er det enn Sapphire Radeon HD 7850 2GB GDDR5? Og samme spørsmålene som før, vil prosessoren kunne la dette yte sitt fulleste? Og har jeg nok strøm? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 hadde aldri kjøpt et kort basert på cfx som yter mindre enn 50% bedre enn dagens toppkort. Det er ikke en moden teknologi Lenke til kommentar
Genki Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 hadde aldri kjøpt et kort basert på cfx som yter mindre enn 50% bedre enn dagens toppkort. Det er ikke en moden teknologi Ok, takk. Da går jeg for det kortet som ble foreslått tidligere, da tror jeg at jeg bestiller pakken nå. Lar tråden stå åpen om det oppstår noen problemer med dette oppsettet da jeg mottar det. Dere har vært til flott hjelp. Takk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå