Gå til innhold

Litt hjelp med min nye SII

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nettopp kjøpt meg en ny Samsung Galaxy S2. (Ja, jeg valgte bevisst å ikke bruke så mye penger på S3) :)

I den forbindelse har jeg noen spørsmål, som jeg håper at noen av dere kanskje kan svare på;

- Etter oppgradering til Android 4.0.3, har batterikapasiteten min falt betraktelig. Har lest litt rundt på nettet og forstår at dette er et gjennomgående problem. Kan en mod / rooting forbedre dette? Forstår jeg det rett dersom jeg mener at Cyanogenmod kjører på toppen av ICS, som et UI?

- Når jeg er inne på UI; Kan jeg få UI'et som de viser på http://www.android.c...cream-sandwich/ på min Galaxy S2, og evt. hvordan? :) Synes det er veldig behagelig å se på :)

Er det ellers noe jeg burde ha, så kom gjerne med forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående batterikapasiteten er dette som du sier, svært kjent. Samsung jobber med en programvareoppdatering for dette. Anbefaler å aktivere systemstrømsparing under innstillinger > strømsparing. Dette vil gjøre enheten litt tregere, men ikke verre enn at det er akseptabelt. Aktiver også automatisk justering av skjermstrøm i innstillinger > skjerm.

Administratorrettigheter kan forbedre batteriet ved ytterligere kontroll av tjenester som eventuelt tapper batteriet for strøm, men vil ikke kunne forbedre dette uten videre.

Angående brukergrensesnittet du viser til kan dette installeres, men det krever administratorrettigheter og en del kunnskap. Du kan alternativt installere et tema. Det krever ingen av delene. Sjekk markedet i Google Play.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...