Gå til innhold

Forby tobakk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hør her WARZAWA.  

Jeg synes du er provoserende og burde slutte å bruke forumet som propoganda kanal. Dette er tross alt et Data forum og er ikke ment som en kanal for å drive lobby virksomhet i politikk.

Jeg trodde denne seksjonen var forbeholdt politikk og religion?? Er det bare jeg som leser feil?

Lenke til kommentar

Det er bra at staten kontrollerer oss. De gjør det dessverre i altfor liten grad. Man ser hvordan det går med alle de menneskene som ikke klarer å ta vare på seg selv.

Nei, kjære vene deg altså! Jeg tar TOTALT avstand fra meningene dine. Jeg ønsker ingen politistat i Norge, og jeg gjør også allt JEG makter for at dét ikke skal skje. Folk trenger MER frihet, ikke mindre! Frihet fra grådigheten!

Lytt til Gro.

Jeg kommer ALDRI I VERDEN til å lytte til Gro, har aldri gjort det heller. Nazifeminister, som Gro er, er farlige mennesker!

Jeg gidder kke diskutere med deg mer heller. Ikke fordi du nødvendigvis er en fæl type, men fordi du ikke forstår at frihet er noe av det mest grunnleggende for mennesket!

Lenke til kommentar

viss en skal forby røyking totalt så ville det føre til at politimyndighetene måtte få myndighet til å kunne gå rett inn i husene til folk for å ta røykere. noe som ville bli en politistat. Med at politiet og regjeringen har så stor makt ville det bli et totaliert samfunn. eller som andre kaller det Diktatur.

Å fjerne friheten til folk ved at de ikke kan ta seg en røyk når de vil er rett og slett et idiotisk forslag. greitt nok at det ikke skal være lov å røyke på resturanter osv. men ****** heller. viss en skal få bøter for å røyke er en så enkel løsning på et stort problem som du kaller det. for å få folk til å slutte å røyke osv må en ha en holdningsendrende kampanje. forbud i alle retninger ville faktisk bare tilført til at flere ungdommer ville begynnt å røyke. og terskelen for å prøve narkotika hadde blitt desto mindre. fordi når et så mildt rusmiddel som nikotin blir ulovlig så har de allerede krysset den grensen. alså bryte loven ved å ruse seg. og når den terskelen ikke finnes lenger så hva stanser de fra å prøve hasj?

så jeg er helt imot din synspunkter. ikke bare fordi jeg røyker selv, men også på hvilke konsekvenser det ville fått for samfunnet vårt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...