ingen verdens ting Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Drops Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Synes dette er det beste du har gjort jeg;) Kunne vært moro å sett i farger også...en kan legge til 2 versjoner til om du ikke vet;) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Forfriskende bilde, dette liker jeg Lenke til kommentar
ingen verdens ting Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Synes dette er det beste du har gjort jeg;)Kunne vært moro å sett i farger også...en kan legge til 2 versjoner til om du ikke vet;) Hvordan gjør man det da? :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Synes dette er det beste du har gjort jeg;)Kunne vært moro å sett i farger også...en kan legge til 2 versjoner til om du ikke vet;) Hvordan gjør man det da? :-) Det finner du i "boksen" under bildet ditt...der står "Endre Bilde" og "alterantive versjoner"..klikk på den;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg