jaakervik Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Lånte med meg en pc fra skolen i dag. når jeg skal logge på med min bruker får jeg beskjed om at det ikke finnes noen tilgjengelig påloggingsserver som kan behandle påloggingsforespørsel. Hvorfor skjer dette og hva kan jeg gjøre? Haster!! Lenke til kommentar
ole a Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Mulig du må være på nett for å komme inn i domenet, prøvd å logge på med en nettverkskabel direkte inn i pcen? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Lånte med meg en pc fra skolen i dag. når jeg skal logge på med min bruker får jeg beskjed om at det ikke finnes noen tilgjengelig påloggingsserver som kan behandle påloggingsforespørsel. Hvorfor skjer dette og hva kan jeg gjøre? Haster!! Du må være innenfor skolens nett for å få kontakt med domenet, med mindre du har en mulighet for VPN tilkobling Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Okei, takk for svar. Da prøver jeg med kabel Lenke til kommentar
ole a Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har du logget på den pcn før(mens du var på skolen). eller lånte du pcen og dro rett hjem? Hvis din bruker ikke har vært pålogget enda er jeg redd for at du ikke kommer inn før du er på skolens nett igjenn. :/ Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Du må ha vært logget på pcen ihvertfall en gang før for at du skal kunne logge inn hjemme. Om du har gjort det, har du prøvd å skru av og på pcen? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg var pålogget på skolen. når jeg dro hjem slo jeg av maskinen. men kabel funker i allefall ikke.. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har du skrudd av og på PC'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå