-tia- Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe ny MacBook nå og lurte edrfor på om jeg skulle selge min gamle. Er en 13" MacBook unibody aluminium fra høsten 2008 Prosessor 2,4 GHz Intel Core 2 Duo Hukommelse 2 GB 1067 MHz DDR3 Grafikk NVIDIA GeForce 9400M 256 MB Lagring 250 GB HDD Har original emballasje og kommer med OSX Lion. Disk for Snow Leopard og Leopard kan jeg også legge med. Maskinen er pent brukt men er noe slitt på undersiden. Noen som har en idé om hvor mye jeg bør be om for denne maskinen? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 2500kr, fordi det er en Mac. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg ville gått på et dedikert apple forum, fikk solgt min 13"hvit tidlig 09 modell for 5000 trur jeg, og det var et år siden. Lenke til kommentar
-tia- Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Endte opp med å gi den i innbytte mot en ny Air. Men for postens skyld skal det sies at det var to som var interessert i den for 3000, ingen aning om det er var en fair pris eller ikke. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Endte opp med å gi den i innbytte mot en ny Air. Men for postens skyld skal det sies at det var to som var interessert i den for 3000, ingen aning om det er var en fair pris eller ikke. Det er mye for hva den er laget av, men eplet som er på andre siden av skjermen har høy verdi nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå