Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Bemanningsbyrå: Mister 2 dager arbeid, krav?

BertNaked

Anbefalte innlegg

Jobber gjennom bemanningsbyår på lager. Og skulle begynne å jobbe 4 dager uken fra og med uke 24 (denne uken). Men da jeg kom på jobb sa driftssjefen at jeg skulle begynne med 4 dagers først i uke 25, så jeg sitter nå bare med to arbeidsdager denne uken.

I oppdragsbekreftelsen står dette:

Arbeider deltid 2 kvelder. pr.uke frem til 08.06.2012

Arbeide 3-4 kvelder pr. uke i ukene 24-34.

Har jeg egentlig noen krav liggende her? Arbeis/oppdragsgiver har lenge sagt at jeg begynner med 4 kvelder i uken fra 24, mens driftleder på lager sier uke 25.

Snakket med arbeidsgiver om dette, og han sa bare: "snakket du med driftsleder?" - "ja, han sa uke 25". "Da er det uke 25."

:\

Endret av BertNaked
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du og arbeidsgiver avtalt at du skal jobbe nå, så skal du jobbe nå, eller som et minimum ha betalt. Du får si til arbeidsgiver at han får betale deg, så får du eventuelt gjøre en annen jobb de kveldene, at den som kjøper tjenester hos dere ikke vil ha tjenesten likevel er ikke ditt problem, men bemanningsbyrået.

Lenke til kommentar

Rettet på skrivefeil i topic. 2 dager ikke 2 uker.

Skal se om jeg finner kontrakten her nå. Føler at dette er urettferdig når man fikk vite for 3-4 uker siden at man skal jobbe fullt ut i uke 24. Kunne hatt en sommerjobb ved siden av fram til nå om de ikke hadde rotet dette til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...