jeanette roger Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kongens søteste ku Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Så nesten ut som den var med kalv denne,muligens derfor det blir ekstra møøø. Likte best V1 som er naturlig i farger,godt fokus,att gjerde går litt innover i bilde hever den rett på komp. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Noe av det bedre du har gjort.Ble noe bonderomantisk over dette.. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Noe av det bedre du har gjort.Ble noe bonderomantisk over dette.. så hyggelig da Jan-Erik,så da går det noe fremover m meg,he he...veldig søt ku ihvertfall og tusen takk for hyggelige ord til bilde mitt...litt bonderomantikk her nå ja..hyggelig kontrast til byen... 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Så nesten ut som den var med kalv denne,muligens derfor det blir ekstra møøø.Likte best V1 som er naturlig i farger,godt fokus,att gjerde går litt innover i bilde hever den rett på komp. Tusen takk Tor for hyggelige ord om bilde mitt..ja det begynner bli noe bedre...og begynner få noe fokus oxo nå... he he jeg tørr ikke si hva jeg ikke hadde fått med meg på kamera..for da kommer dere til dø av latter...he he... ønsker deg en fin dag i dag Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Så nesten ut som den var med kalv denne,muligens derfor det blir ekstra møøø.Likte best V1 som er naturlig i farger,godt fokus,att gjerde går litt innover i bilde hever den rett på komp.Tusen takk Tor for hyggelige ord om bilde mitt..ja det begynner bli noe bedre...og begynner få noe fokus oxo nå... he he jeg tørr ikke si hva jeg ikke hadde fått med meg på kamera..for da kommer dere til dø av latter...he he...ønsker deg en fin dag i dag Fortell..trenger en latter;) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Et flott og koselig bilde av"Dagros" i sitt sommerbeite! Liker begge versjoner, liker også at bildet er tatt som portrett "rett på". I almidelighet er gjærer forstyrrende, men her er det en del av miljøskildringen. Flott Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Trodde kongen hadde solgt alle kuene sine, men der tok jeg feil. Sommerlig fint bilde, likte versjon 1 best, ble litt for mye farger på 2'ern. :-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 "kuult" bilde ;-). Midtstillingen funker utmerket her .. Skarp og fin. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Du har din egen stil på bildene dine som alltid gjør det spennende. Råstilig og koselig på samme tid Ha en herlig onsdag Endret 12. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Du har din egen stil på bildene dine som alltid gjør det spennende. Råstilig og koselig på samme tid Ha en herlig onsdag tusen takk,for så hyggelig tilbakemelding,beklager sent svar men så lite tid om dagen...midt i vannlekkasje som stjeler alt for mye tid...så gjør godt m hyggelige ord da..ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 "kuult" bilde ;-). Midtstillingen funker utmerket her .. Skarp og fin. så hyggelig du syntes det var en kul ku...takk for hyggelig kommentar..,ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Et flott og koselig bilde av"Dagros" i sitt sommerbeite! Liker begge versjoner, liker også at bildet er tatt som portrett "rett på". I almidelighet er gjærer forstyrrende, men her er det en del av miljøskildringen. Flott det var hyggelig lese,din kommentar,tusen takk,ble jeg glad for,ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Trodde kongen hadde solgt alle kuene sine, men der tok jeg feil. Sommerlig fint bilde, likte versjon 1 best, ble litt for mye farger på 2'ern. :-) tusen takk melvin,hyggelig du likte nr 1 best,ønsker deg en riktig fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Superfint bilde :) tusen takk,hyggelig du syntes det,ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg