Gå til innhold

BK: Kongens søteste ku :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nesten ut som den var med kalv denne,muligens derfor det blir ekstra møøø.Likte best V1 som er naturlig i farger,godt fokus,att gjerde går litt innover i bilde hever den rett på komp.

Tusen takk Tor :) for hyggelige ord om bilde mitt..ja det begynner bli noe bedre...og begynner få noe fokus oxo nå... he he jeg tørr ikke si hva jeg ikke hadde fått med meg på kamera..for da kommer dere til dø av latter...he he...

ønsker deg en fin dag i dag :)

Lenke til kommentar
Så nesten ut som den var med kalv denne,muligens derfor det blir ekstra møøø.Likte best V1 som er naturlig i farger,godt fokus,att gjerde går litt innover i bilde hever den rett på komp.
Tusen takk Tor :) for hyggelige ord om bilde mitt..ja det begynner bli noe bedre...og begynner få noe fokus oxo nå... he he jeg tørr ikke si hva jeg ikke hadde fått med meg på kamera..for da kommer dere til dø av latter...he he...ønsker deg en fin dag i dag :)

Fortell..trenger en latter;);)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du har din egen stil på bildene dine som alltid gjør det spennende. Råstilig og koselig på samme tid :) Ha en herlig onsdag :)

tusen takk,for så hyggelig tilbakemelding,beklager sent svar men så lite tid om dagen...midt i vannlekkasje som stjeler alt for mye tid...så gjør godt m hyggelige ord da..ønsker deg en fin dag,smil

Lenke til kommentar

Et flott og koselig bilde av"Dagros" i sitt sommerbeite! Liker begge versjoner, liker også at bildet er tatt som portrett "rett på". I almidelighet er gjærer forstyrrende, men her er det en del av miljøskildringen. Flott :)

det var hyggelig lese,din kommentar,tusen takk,ble jeg glad for,ønsker deg en fin dag,smil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...