EkanTrike Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har google konto og på den har jeg aktivert en slik 2 steps kontroll sak, hvor koder sendes til min telefon. Problemet er at jeg ikke lengre har denne telefonen. Så har jeg da gått igjennom suppa til Google hvor jeg sier at jeg ikke har denne lengre, og får til svar at jeg vil få svar fra dem innen 2-5 dager. Og hver gang så går det et par dager hvor jeg får denne meldingen tilbake. Hello, We’re glad to see our records indicate that you were able to sign in to your [email protected] account! Since you recently added 2-step verification to your account, you might have trouble accessing your account using a mobile device, installed chat clients such as Google Talk, or email clients such as Outlook and Thunderbird. To allow them to access your account, you need to sign in to them using an application-specific password. Here’s how: http://www.google.com/support/accounts/bin/static.py?page=guide.cs&guide=1056283&topic=1056286 If you’re still having trouble signing in to web-based Google services, such as Gmail and Docs, reply to this message and we'll be happy to assist you. Regards, The Google Team Men NEI jeg har ikke tilgang! ja jeg har tilgang fra ipad og iphone men ikke fra pcen min. Og selv om jeg har skrudd av mail osv på telefon og ipad og prøver igjen så får jeg samme idiotiske svaret tilbake. Har gått igjennom dette her nå sikkert 10 ganger, og jeg er passe lei hele greia. Prøver så å finne en plass hvor jeg kan sende mail direkte til google eller brev for den sak, men det er jo umulig å finne. Er det noen her som har noen av delene? Eller tips til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå