Harald Gjerholm Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Farverik kveld 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Lekkert dette med..HDR kongen blitt??;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Mange takk. Etter mye prøving å feiling syns jeg det begynner å komme seg nå. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dette er nydelig! Du er blitt skikkelig god på dette nå. Bilde har et sterkt utrykk, med det mener jeg at det er stemningsfult og realistisk. Dette er et slik bilde man finner frem om vinteren og drømmer/ønsker seg tilbake til sommeren. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Mange takk fotp. Du liker visst bedre landskap enn tynne strå forstår jeg. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Sommerlig, fint landskapsbilde. Kraftige farger trekker opp uttrykket. Likte kameravinkelen din. Eneste pirket jeg kan finne, er litt lite kontrast i høylysene på himmelen/skyene. Veldig bra dette. :-) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Mange takk fotp. Du liker visst bedre landskap enn tynne strå forstår jeg. He he! Ja, det stemmer nokk det! Jeg liker både å ta, og å se landskapsbilder. Når så et bilde kan vekke noen føleser "som her", så mener jeg vi har oppnået noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg