Gå til innhold

Er dette kabinettet ok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avance-kabinettet så lekkert ut det, men føler at jeg betaler ekstra for utseende... Det visuelle er av bortimot ingen interesse. Vil ha mest mulig praktiske løsninger, og egentlig ute etter en billig leilighet til mitt nye leketøy... Anyone?

Lenke til kommentar
Avance-kabinettet så lekkert ut det, men føler at jeg betaler ekstra for utseende... Det visuelle er av bortimot ingen interesse. Vil ha mest mulig praktiske løsninger, og egentlig ute etter en billig leilighet til mitt nye leketøy... Anyone?

Da leste du tydelig ikke igjennom testen, Hvordan kan du betale ekstra for utseende på et kabinett til 600kr? Tror heller ikke du finner et kabinett med flere praktiske løsninger... Men for all del, jeg skal ikke prakke på deg dette kabinettet heller :D det er bare det at jeg er så forferdelig fornøyd :wink:

Om vi skal konkludere med noe (og det bør vi vel) er det at Avance kabinettet er noe vi aldri har sett maken til. Nærmere noe perfekt enn dette skal du lete lenge etter!  

Bra:

Det aller meste (for å gjøre det enkelt)

Mindre bra:

Den lille frontluken gir tilgang til av/på knappen, dermed er noe av vitsen med å låse kabinettet borte? (noe vi ordnet ved hjelp av superlim) :)

Dårlig:

-----

Lenke til kommentar

Broren min har Suntec kabinettet og det fungerer veldig fint det. Hovedkortet festes med kun 1 skrue og sitter skikkelig fast. Det er også veldig stille (i mine ører ihvertfall, ca 25Db(A) vil jeg tippe) Det eneste som er litt dumt er at det bare er plass til 1 80mm på siden av harddiskene og 1 92mm bak... det kan bli litt lite hvis du skal overklokke etc...

Lenke til kommentar
Avance kabinettet selges forøvrig også hos komplett. Kjedelig beige utgave med 300W PSU, ca 550 kroner. Skal visstnok være likt det på 3dfxcool med unntak av farge

Zett: Dette er sikkert et bedre alternativ for deg, som ikke er ute etter ett kabinett som ser så altfor bra ut... dessuten apellerer det kansje litt mer til den økonomibevisste, med sin litt mer beskjedne prislapp :D

Lenke til kommentar

Jeg har dette kabinettet.. og konklusjonen min er at det er et "helt greit" kabinett.. Det ser bra ut og bråker ikke noe særlig.. inni er det veldig mye plast.. ser ut som noe Fisherprice burde vært fornøyd med! Og så er det jo småtungt da.. men pluss for håndtaket på toppen av kabinettet (som jeg bare venter på skal ryke hver dag) :lol:

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg ny PC :D , og har egentlig alle delene på plass bortsett fra kabinett. Skal ha et Asus A7N8X Deluxe hovedkort, og 2500+ CPU inni.

Ser dette greit ut??

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl

Skal ikke overklokke.

:wink:

Har kabinettet selv og jeg må si at du får svært mye for pengene. Ikke bare ser det bra ut, men det også ganske stort innvendig og har plass til flere vifter.

Men vær advart, det er laget av plexiglass, derfor bør du være forsiktig med rengjøring, flytting og lignede fordi plasten lett får riper.

Lenke til kommentar

Med mindre du synes plast er det gjeveste som fins: Ligg unna Suntek. Kjøpte meg nytt kabinett etter 1/2 år. Dårlig kjøling (kun en vifteplass), masse store løse flater i plast som durer og vibrerer, vanskelig å feste drev og pci-kort skikkelig. Kort sagt, don't go there...

Nå har jeg dette, og er såre fornøyd: Masse plass, masse kjøling, kurant psu og ok utseende.

EDIT: Jeg uttaler meg om 656-versjonen. Mulig de har gjort grep for å fobedre denne i 655?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...