Tor r Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Fossen ved Laksetrappa. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde fra fossen i Ålgård sentrum ved DFU bygget.På venstre side ses litt av en gammel ullvarefabrikk,nå nedtagt og er blitt et aktivitetshus med bibliotek. Bilde er tatt før sola forsvinner bak fjell og bygninger. Om en ser på høyre side, ser en hvor høyt fossen går ved stor vannstand. Dette er og begynnelsen på Figgjoelva som renner ut i havet ved Sele.Det ble tatt 11,5 tonn laks i 2000 ca,skreiv for løye ca da det er noen som tyvfisker. Bilde gjør seg best i stort. Det markante lyset på høyre side må vere refleks fra vindu fabrikk. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fin dokumentasjon av miljø, både med tekst og bilde. Skall jeg pirke litt på bilde, så må det være du at du kunne git det litt mer kontrast. det er litt "diset" i de lyse områdene. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 LEKKERT BILDE TOR Takk så mye Jeanette :) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Fin dokumentasjon av miljø, både med tekst og bilde. Skall jeg pirke litt på bilde, så må det være du at du kunne git det litt mer kontrast. det er litt "diset" i de lyse områdene. Fin dokumentasjon av miljø, både med tekst og bilde. Skall jeg pirke litt på bilde, så må det være du at du kunne git det litt mer kontrast. det er litt "diset" i de lyse områdene. Takk for tilbakemelding,du nevner noe viktigt her med det lyse,tror eg prøver på selektiv behandling av område.føler selv det mørke og er en tanke mørkt? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Spennende bilde Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg