snowduude Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kan noen si meg det? Sist gang var jeg 14 år, så husker ikke helt hvordan jeg fant det ut... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du blir irrasjonell og gjør idiotiske ting du vil angre på seinere i livet. Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Du blir irrasjonell og gjør idiotiske ting du vil angre på seinere i livet. Som å bli sammen med personen, mener du? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du blir irrasjonell og gjør idiotiske ting du vil angre på seinere i livet. Som å bli sammen med personen, mener du? Les litt på nettet generelt om samlivsbrudd og hvor mye "positivt" det medfører. Det er alltid et spørsmål om tid. Så lenge du er i kontroll og du er den som har lavest terskel for å slå opp så vil du ha det bedre. En partner er ikke stort mer enn en laptop. Ingen er unike og alle kan erstattes. Folk vil ha "noen", merk; uspesifisert. Fokuset på en person som under en forelskelse og seinere i et forhold handler mer om alt arbeide et brudd medfører. F.eks. vist du står uten et sted å bo om du gjør det slutt er du villig til å jobbe litt hardere for å få det til å fungere. Dessuten tar det lang tid å komme til det punktet hvor man flytter sammen og går videre til neste steg. Det er ork å starte dette på nytt, derfor vegrer folk seg. Så lenge du er veldig realistisk og ikke mister bakkekontakten er det egentlig ikke noe problem. Det koker ned til styrken av din identitet. Din selvstendighet. Enkelte hopper fra et forhold til et nytt ett og har gjort det siden de var 13. Jeg vet ikke hvor lurt det er. Mennesker som ofrer for mye for et forhold; utdanning, flytting, lån. Er de som tar størst skade når det bryter. Det er de som skyter samboeren sin. Søk på google etter artikler som "drepte eksen", "drepte samboeren", "drepte kona". Mennesker dreper over samlivsbrudd. Dette rettferdiggjør det ikke, det er bare en observasjon. Og det bør derfor ikke taes så lett på. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du blir irrasjonell og gjør idiotiske ting du vil angre på seinere i livet. Som å bli sammen med personen, mener du? Les litt på nettet generelt om samlivsbrudd og hvor mye "positivt" det medfører. Det er alltid et spørsmål om tid. Så lenge du er i kontroll og du er den som har lavest terskel for å slå opp så vil du ha det bedre. En partner er ikke stort mer enn en laptop. Ingen er unike og alle kan erstattes. Folk vil ha "noen", merk; uspesifisert. Fokuset på en person som under en forelskelse og seinere i et forhold handler mer om alt arbeide et brudd medfører. F.eks. vist du står uten et sted å bo om du gjør det slutt er du villig til å jobbe litt hardere for å få det til å fungere. Dessuten tar det lang tid å komme til det punktet hvor man flytter sammen og går videre til neste steg. Det er ork å starte dette på nytt, derfor vegrer folk seg. Så lenge du er veldig realistisk og ikke mister bakkekontakten er det egentlig ikke noe problem. Det koker ned til styrken av din identitet. Din selvstendighet. Enkelte hopper fra et forhold til et nytt ett og har gjort det siden de var 13. Jeg vet ikke hvor lurt det er. Mennesker som ofrer for mye for et forhold; utdanning, flytting, lån. Er de som tar størst skade når det bryter. Det er de som skyter samboeren sin. Søk på google etter artikler som "drepte eksen", "drepte samboeren", "drepte kona". Mennesker dreper over samlivsbrudd. Dette rettferdiggjør det ikke, det er bare en observasjon. Og det bør derfor ikke taes så lett på. stakkars deg Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Må ærlig si jeg har store problemer med å nå frem til poenget ditt. Har du blitt alvorlig sveket tidligere i ditt liv, siden du er av disse bastantiske oppfatningene? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Må ærlig si jeg har store problemer med å nå frem til poenget ditt. Har du blitt alvorlig sveket tidligere i ditt liv, siden du er av disse bastantiske oppfatningene? Jeg realistisk. Er jeg ikke? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Å være forelska er når du ekstremt intressert i en person, du tenker på han/henne hele tiden, og du får "frysninger, følelser" du ikke får av andre ting av å tenke på personen. Du har alltid lyst på kontakt, og blabla. Det er rett og slett bare en enorm affection. Du merker det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Damer er no dritt. Aldri bli forelsket! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Må ærlig si jeg har store problemer med å nå frem til poenget ditt. Har du blitt alvorlig sveket tidligere i ditt liv, siden du er av disse bastantiske oppfatningene? Jeg realistisk. Er jeg ikke? du fokuserer bare på det negative. finnes det ingen positive ting med forelskelse og kjærlighet? du kan jo for eksempel starte med å google det motsatte av dine eksempler å se hva du ender opp med Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Må ærlig si jeg har store problemer med å nå frem til poenget ditt. Har du blitt alvorlig sveket tidligere i ditt liv, siden du er av disse bastantiske oppfatningene? Jeg realistisk. Er jeg ikke? Du mener at samtlige som via en forelskelse innleder et forhold konsekvent gjør en stor personlig feil, som ender med at vedkommende setter seg selv i en kinkig situasjon som ender med depresjoner, mistilpasning og til og med drap? Hva da med de som sitter fredelig og rolig ved siden av hverandre hjemme i stuen sin til de dør etter å ha rundet 90, uten å ha skilt seg eller møtt veggen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Når du kjenner at det kiler i tissen Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Når du kjenner at det kiler i tissen Det kalles kåthet, baby. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Forelskelse kan kanskje sammenlignes med konstant kåthet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå