Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange nasjonaliteter har du høvlet over?

Anbefalte innlegg

Har alltid diskusjoner om hvem som er "best" på vorspiel, hvem som har gjort hva osv. og da begynte vi å diskutere hvor mange nasjonaliteter vi hadde høvlet over … Så hvorfor ikke lage en tråd om dette, akkurat som den andre her inne om hvor mange man har høvlet over totalt.

Min liste:

- Norge

- Sverige

- Polen

- Frankrike

- Australia

- Brasil

Har også noen halve nasjonaliteter, men vet ikke om det teller? Da kan jeg legge til Tunisia, Danmark, Russland og et par andre … Ingen prostituerte, det er ikke helt "my cup of tea".

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norsk

Brasiliansk

Dansk

Sør Koreansk

Fransk

Tysk (aaaawyeeeaaah)

Thailandsk (ikke prostituert)

Polsk (ikke prostituert)

Russer (i.p.)

Så de fem første på lista har altså vært prostituerte?

Eh lål? Nei, jeg har vel overvurdert folk når jeg skrev det innlegget ettersom russere, thaier og polakker figurerer i det norske prostitusjonsmiljøet, derfor følte jeg for og utdype at di ikke var prostituerte. Betale for sex? Er du gæren?

Lenke til kommentar

Norsk

Brasiliansk

Dansk

Sør Koreansk

Fransk

Tysk (aaaawyeeeaaah)

Polsk (ikke prostituert)

Russer (i.p.)

Eh lål? Nei, jeg har vel overvurdert folk når jeg skrev det innlegget ettersom russere, thaier og polakker figurerer i det norske prostitusjonsmiljøet, derfor følte jeg for og utdype at di ikke var prostituerte. Betale for sex? Er du gæren?

Det er veldig lett å tolke det slik, siden fuller det er viktig å utdype at noen ikke var prostituerte.

Blir litt... barnslig.

Jeg skjønte selvsagt at du ikke har ligget med prostituerte fra alle de landene, men ville gjøre et poeng :-)

Lenke til kommentar

Norsk

Brasiliansk

Dansk

Sør Koreansk

Fransk

Tysk (aaaawyeeeaaah)

Polsk (ikke prostituert)

Russer (i.p.)

Det er veldig lett å tolke det slik, siden fuller det er viktig å utdype at noen ikke var prostituerte.

Blir litt... barnslig.

Jeg skjønte selvsagt at du ikke har ligget med prostituerte fra alle de landene, men ville gjøre et poeng :-)

Jeg forstår helt seriøst ikke hva du prøver å si.... Prøver du å vri om til at innlegget mitt er barnslig?

I så tilfelle så la jeg merke til at en annen meddebattant (Neptjune) hadde skrevet i parantes det samme som jeg skrev, og tenkte det kunne være lurt å gjøre det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...