Atmosphere Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Har alltid diskusjoner om hvem som er "best" på vorspiel, hvem som har gjort hva osv. og da begynte vi å diskutere hvor mange nasjonaliteter vi hadde høvlet over … Så hvorfor ikke lage en tråd om dette, akkurat som den andre her inne om hvor mange man har høvlet over totalt. Min liste: - Norge - Sverige - Polen - Frankrike - Australia - Brasil Har også noen halve nasjonaliteter, men vet ikke om det teller? Da kan jeg legge til Tunisia, Danmark, Russland og et par andre … Ingen prostituerte, det er ikke helt "my cup of tea". Endret 13. juni 2012 av The mighty Quinn Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 - Dansk - Svensk - Norsk (nermere bestemt Kr. sand) - Spansk - Amerikansk - Meksikansk - Asiatiske Ja, jeg er sjømann 5 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Norge Hjernedødistan (et land i norge) xD Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Håper halv nasjonalitet teller! I så fall: Nordmann Trønder Østerriker Russer Tunisier Brasilianer Afrikaner Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Thai (Nei. Ikke en prostituert) Norsk Svensk Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Norge Sverige Malta Nederland Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Norsk Brasiliansk Dansk Sør Koreansk Fransk Tysk (aaaawyeeeaaah) Thailandsk (ikke prostituert) Polsk (ikke prostituert) Russer (i.p.) Føler jeg har glemt et par... Lenke til kommentar
Populært innlegg kaaasen Skrevet 13. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. juni 2012 Norsk Brasiliansk Dansk Sør Koreansk Fransk Tysk (aaaawyeeeaaah) Thailandsk (ikke prostituert) Polsk (ikke prostituert) Russer (i.p.) Føler jeg har glemt et par... Jøss, du har hatt deg med mange prostituerte ser jeg ;-P 17 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Norsk Brasiliansk Dansk Sør Koreansk Fransk Tysk (aaaawyeeeaaah) Thailandsk (ikke prostituert) Polsk (ikke prostituert) Russer (i.p.) Så de fem første på lista har altså vært prostituerte? 5 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Norsk Brasiliansk Dansk Sør Koreansk Fransk Tysk (aaaawyeeeaaah) Thailandsk (ikke prostituert) Polsk (ikke prostituert) Russer (i.p.) Så de fem første på lista har altså vært prostituerte? Eh lål? Nei, jeg har vel overvurdert folk når jeg skrev det innlegget ettersom russere, thaier og polakker figurerer i det norske prostitusjonsmiljøet, derfor følte jeg for og utdype at di ikke var prostituerte. Betale for sex? Er du gæren? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Norsk Brasiliansk Dansk Sør Koreansk Fransk Tysk (aaaawyeeeaaah) Thailandsk (ikke prostituert) Polsk (ikke prostituert) Russer (i.p.) Så de fem første på lista har altså vært prostituerte? Eh lål? Nei, jeg har vel overvurdert folk når jeg skrev det innlegget ettersom russere, thaier og polakker figurerer i det norske prostitusjonsmiljøet, derfor følte jeg for og utdype at di ikke var prostituerte. Betale for sex? Er du gæren? Det er veldig lett å tolke det slik, siden fuller det er viktig å utdype at noen ikke var prostituerte. Blir litt... barnslig. Jeg skjønte selvsagt at du ikke har ligget med prostituerte fra alle de landene, men ville gjøre et poeng :-) Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 - Dansk - Svensk - Norsk (nermere bestemt Kr. sand) - Spansk - Amerikansk - Meksikansk - Asiatiske Ja, jeg er sjømann Sailorboys keep saling! Har stort sett hatt meg en tur på land når vi har vært i kai, synd eg har iløpet av 3 år seilet i over 35 land Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Norsk Brasiliansk Dansk Sør Koreansk Fransk Tysk (aaaawyeeeaaah) Thailandsk (ikke prostituert) Polsk (ikke prostituert) Russer (i.p.) Så de fem første på lista har altså vært prostituerte? Eh lål? Nei, jeg har vel overvurdert folk når jeg skrev det innlegget ettersom russere, thaier og polakker figurerer i det norske prostitusjonsmiljøet, derfor følte jeg for og utdype at di ikke var prostituerte. Betale for sex? Er du gæren? Det er veldig lett å tolke det slik, siden fuller det er viktig å utdype at noen ikke var prostituerte. Blir litt... barnslig. Jeg skjønte selvsagt at du ikke har ligget med prostituerte fra alle de landene, men ville gjøre et poeng :-) Jeg forstår helt seriøst ikke hva du prøver å si.... Prøver du å vri om til at innlegget mitt er barnslig? I så tilfelle så la jeg merke til at en annen meddebattant (Neptjune) hadde skrevet i parantes det samme som jeg skrev, og tenkte det kunne være lurt å gjøre det samme. 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ei som var halvt thai og halvt norsk og ei svenske er vel det mest eksotiske jeg har vært borti Lenke til kommentar
alfal Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Alt untatt Svensk og innføtte i Australia pluss mix av det meste. Et sted jeg anbefaler på det varmeste: http://campoalegresex.com/start.php Sjømann i 27år "and still going strong" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) - Norge Jeg er født i Sverige. (Om du vil utvide lista.) EDIT: Du er kanskje litt ung. Endret 14. juni 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 - Norge Jeg er født i Sverige. (Om du vil utvide lista.) EDIT: Du er kanskje litt ung. Jo nærmere null...... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg