Solosup Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Fikk nettopp parkeringsbot, hvor jeg er uenig i merkingen. Jeg har alltid trodd at parkering gjaldt fra der hvor skiltet startet, med mindre noe annet var angitt. Derfor ble jeg meget overrasket når jeg fikk denne boten. Bemerkninger til bilde nr 1: Som dere ser av bilde nr 1 så er skiltet til høyre et vanlig tidsreguleringsskilt (dvs parkering med avgift mellom 9-17), mens skiltet man kan skimte til venstre er parkeringsskiltet som forteller at det er reservert parkering for ambassadens biler. Jeg parkerte på "riktig" side av veien, og bilen står i samme retning. Det var heller ingen oppmerkede plasser på venstre siden som angir at dette er for ambassaden. Til høyre for den røde bilen er det derimot oppmerkede plasser på bakken, men dette er før skiltet begynner. Bilde nr 2 er en tilleggsdokumentasjon, og fra litt skrå vinkel, men har parkert langt før skiltet som dere vil se på bilde nr 3. Fint om noen her kunne svart på om de vet om dette faktisk er grunnlag for bot, eller om jeg har rett i denne saken? Tusen takk Jeg er forresten den blå bilen. Den røde bilen hadde ikke fått bot, men dette kan selvfølgelig ha noe med tidspunktet for parkeringen å gjøre Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvilken årsak legges til grunn for boten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå