eriknor Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (Ingen tittel) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Så søt da og så koselig sted...... Lenke til kommentar
ingen verdens ting Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dette var et fint hundebilde, likte også bakgrunnen på bildet :-) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fine omgivelser og lys i hundebildet. Her hadde jeg valgt få øykekontakt med hunden, eller krospspositur og ikke øyekontakt. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Synes bildet kommuniserer godt. En hund som følger med og passer godt på revir, hus og hjem Nydelig hund og nydelig farger, der i Sverige ;-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Takk for tilbakemeldinger. I og med at jeg droppet tittel, la jeg opp til hver enkelt å tolke bildet. Som et hint på min egen tolkning, la jeg det i kategorien "Miljø". Jeg ser et hus og en åpen dør, enn gressbakke og en hund som går fritt. Ikke i hundegård med netting-gjerde eller løpestreng. De bevisste valgene jeg har gjort er tidspunktet, dvs med lav ettermiddagssol og varme farger, lav vinkel og liten dybdeskarphet. At hunden har oppmerksomheten ut av bildet, har jeg ikke kontroll på, men syns Jentungen 1 sin tolkning er en fin forlengelse av min egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg