surfacetension Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har to forslag til hvordan damene skal få flere poeng for hottness. 1. trekk opp buksen, slik at man kan se damen under. 2. bruk bh med hull ttil brystvortene. om nødvendig;, klipp hull i noen du har! Positivt ment. dette vil helt sikkert skape reaksjoner hos begge kjønn. Lenke til kommentar
Den du veit! Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har to forslag til hvordan damene skal få flere poeng for hottness. 1. trekk opp buksen, slik at man kan se damen under. 2. bruk bh med hull ttil brystvortene. om nødvendig;, klipp hull i noen du har! Positivt ment. dette vil helt sikkert skape reaksjoner hos begge kjønn. Mener du at de skal klippe hull i BH-en til brystvortene slik at de blir synlige, eller slik at de ikke skal få nippel-krise? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvorfor kan vi ikke alle gå naken isteden? Begge kjønn. 1 Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har to forslag til hvordan damene skal få flere poeng for hottness. 1. trekk opp buksen, slik at man kan se damen under. 2. bruk bh med hull ttil brystvortene. om nødvendig;, klipp hull i noen du har! Positivt ment. dette vil helt sikkert skape reaksjoner hos begge kjønn. Mener du at de skal klippe hull i BH-en til brystvortene slik at de blir synlige, eller slik at de ikke skal få nippel-krise? jeg er egentlig ingen puppemann, men efr damer som 1. er interessertte 2. er modige Lenke til kommentar
Populært innlegg Lolliken Skrevet 11. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2012 20 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Vet ikke hva jeg skal si.... dette er bare....lol? Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Din Fetish gutt! Brystvorte ut av bh Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Pss pss.. Sjekk brukerens tidligere innlegg. I lol`d Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Så det du EGENTLIG sier er at du ikke helt føler deg tilfredsstilt av hvordan kvinner går kledd? Men, hva gjør DU for DEM? Det er vel like vesentlig som hva du føler de kan gjøre for deg. Og den generaliseringen du forelegger i tråden er litt ute å kjøre vil jeg si. Har diskutert dette temaet med venner i dag og ingen, absolutt INGEN, syntes noen av ideene dine var gode. 1 Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Let it be. disagree, but let it be. hvis du leser svarene, så bør kanskje 'ingen' modifiseres? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Vet om noen som bør "modifiseres". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg