karoald Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Fjøra Bildet er fjernet. Beskrivelse: .................................................................................. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Nydelig og alle linjer fører inn mot fjelltoppen langt der inne i bakgrunnen. Gav en fin dybdefølelse. Fantastiske farger i samspill over hele bildeflaten på V2, artig komposisjon. Liker begge bildene, men synes V2 er best Endret 11. juni 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Nydelig og alle linjer fører inn mot fjelltoppen langt der inne i bakgrunnen. Gav en fin dybdefølelse. Fantastiske farger i samspill over hele bildeflaten på V2, artig komposisjon. Liker begge bildene, men synes V2 er best Tusen,tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg