Gå til innhold

annbefaling av hovedkort

NgulF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Abit NF7-S V 2,0 er et bra kort. Har det selv og det funker strålande, men jeg sier ikke at det er noe i veien med ditt :smile: Eneste jeg vil si er: HOLD DEG UNNA Epox ep8RDA3+! Det skaffer deg bare problemer!

Lenke til kommentar
Abit NF7-S V 2,0 er et bra kort. Har det selv og det funker strålande, men jeg sier ikke at det er noe i veien med ditt  :smile:  Eneste jeg vil si er: HOLD DEG UNNA Epox ep8RDA3+! Det skaffer deg bare problemer!

har selv ikke prøvd 8rda3+, det virker det ikke som du har heller(ut i fra mitt synspunkt)!

har selv 8rda+ og får ett 8rda3+ over helga.

trives med 8rda+ som bare det, og forventer det samme av 8rda3+.

eneste grunn til at jeg skifter kort er at jeg "trenger" 200Mhz+++ støtte for å klokke mye og værst.

Epox i mine øyne er som ei god dame, god den første gangen, og bedre den neste! :lol:

Lenke til kommentar
så har jeg et spørsmål om rambrikker.vil ha Corsair TWINX 512-3200LL,men de er så sinnsykt dyr i pris.Er det noen andre rambrikker som er like bra som ikke er fullt så dyre

Geil brikkene er meget bra og billigere, har testet en del brikker og enda ikke funnet noen som slår Geil.

Se testen her på forumet.

Lenke til kommentar

jeg har har hørt at xp2500+ kan klokkes opp til xp3200+.skal kjøpe meg xp3000+ snart.Når du klokker,forminsker man levetiden på cpu da.Ble litt usikker på om jeg skal kjøpe en xp2500+ og klokke den, eller legge til noen kr ekstra å kjøpe xp3000+

Lenke til kommentar

Leste en rapport for en tid siden om akkurat det og de var kommet frem til at levetiden ble redusert med ca 20% ved konstant overklokking, dette såfremt du ikke drepte den med temp eller ovrdreven volt.

De regnet også det som normal levetid på 10 år på en cpu,det vil si at den skal holde i 8 år.

Så spørsmålet blir heller , skall du ha den så lenge :wink:

Lenke til kommentar
korr kraftig vifte må jeg ha da.ei som er beregnet for xp3200+

skal selv gjøre dette, bare litt mere en xp3200 :D sikter på 2,5 GHz

gikk til anskaffelse av TR SLK 800 med en 32 dB Papst, de ligger og godjør seg på posthuset nå.

slk skal være en av de beste kjølerne på markedet, med kansje et untak av Aero 7 da!

kjøp det du synes ser bra ut og kjøp Artic silver 3 goop, et must!

Lenke til kommentar
Så dere ville valgt Abit NF7-S V 2,0 istede for asus a7n8x deluxe
JA
hvorfor ville du det? bare fordi du har abit ? viss du ikke kan svare bedre en det trenger du ikke å svare! Jeg har asus a7n8x deluxe og er strålende fornøyd med det. har ikke hatt noe problemer med det. jeg vet ikke om det er bedre en abit!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...