Gå til innhold

Epox 8rdae problem

Djtrance

Anbefalte innlegg

Sorry for elendigt tema men.

Jeg har akkurat fått mitt epox 8RDAE, jeg har koblet opp marskina mi og alt "ser" bra ut.

Men når jeg slår på strømmen så går hele dataen i 2sek og indikatoren viser c1 eller 1c Iallefall så står det i manualen at denne beskjeden betyr: auto Detection of L2 cache( socket 7 ore below).

Dette er med xp2200 thoughbred a(noe i den dur).

Men når jeg starter med en duron1000 så kommer jeg forbi bios og helt til indikatoren viser : 7fh der det i manualen står: Switch back to textmode if full screen logo is supported. -if errors occur report errors and wait for keys. - if no errors occur ore F1 key is pressesd to continue: Clear EPA or custumization logo.

Også enda et dillema, med duron1000 kan jeg gå inn i selve biosen men rekker ikke å gjøre noe før dataen igjen slår seg av.

Jeg kjører med minnebrikka i dimm 1 vis noen lurer..

Noen som har noen forslag?

Forslag tas imot med stor takk.

Mvh Djtrance

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt samme problem...

jeg fikk mange løsninger på problemet...

-fjerne de skruene som sitter i mitt på hovedkortet

-flytte rammen

-snu prossesor vifta 180 grader

etter et par dager fant jeg ut at prossesor vifta mi som var tempratur styrt hadde temp.måleren i press mellom cpukjernen å kjøle blokka....

jeg vet ikke om det er det som er ditt problem men det er sånn jeg løste mitt, når pcen startet å gikk litt så stoppet

Lenke til kommentar

Jeg har hatt noe lunde samme problem med mitt 8RDA+. Jeg klarte ikke å starte i det hele (fikk bare FF), etter mye feilsøking fant jeg ut at det var min aOPEN strømforsyning på 300w som ikke strakk til. Selv når jeg kjørte bare skjermkortet (Crucial ATi 9700 Pro) og hovedkortet gikk det ikke. Men når jeg kjøpte ny strømforsyning, Chieftech 360w, gikk alt som en klokke.

Lenke til kommentar
Nytt problem! jeg får bluescreen der d står at jeg må søke igjennom systemet etter virus, og sjekke nyinstallerte hardware.

Jeg såg i manualen og der stod d at jeg skulle disable virus warning.

Mvh Djtrance

Hva med å lese hele manualen Djtrance, du kan løse mangen problemer med å lese den grundig før du starter opp pc'en din første gangen. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...