Niklasp Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Se på den heftige retinaskjermen selv. Video: Nye Macbook Pro i aksjon Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg kan ikke se annet enn at et Nvidia 650M kort må bli stusselige greier for å dra rundt på så mange pixler Lenke til kommentar
Jack123 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) kjipt at den ikke har Blu ray leser ellerno :/ Endret 11. juni 2012 av Jack123 Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg syns det er flott at de har fjernet CD-spilleren. Den tar unødvendig mye plass og det er sjeldent man bruker optisk medium (hvertfall i mitt tilfelle). Her kan du se hvor mye plass den tar i den gamle MBP: 4 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg kan ikke se annet enn at et Nvidia 650M kort må bli stusselige greier for å dra rundt på så mange pixler Må nå også trekke fram et sitat fra videoen her. "When you combine the most powerfull graphics chips with the latest quad core processor and the fastest ram" Nå har jeg aldri sett apple levere den kraftigste grafikkløsningen fra Nvidia eller AMD. Men de stempler fortsatt modellene midt på treet som de kraftigste. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg syns det er flott at de har fjernet CD-spilleren. Den tar unødvendig mye plass og det er sjeldent man bruker optisk medium (hvertfall i mitt tilfelle). Her kan du se hvor mye plass den tar i den gamle MBP: Tja, til den prisen kunne de i det minste lagt ved eksternt drev. Det er tross alt 15.4", det er ikke snakk om en ultraportabel maskin, så jeg hadde i det minste satt pris på drev. Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du har valget om å kjøpe med ekstern drev. Du kan kjøpe en billig en, eller Apple sin som gjør nøyaktig det samme. Jeg syns det er bra at ikke all får med ekstern drev, da sikkert bare 20% vil bruke denne. Prisen på maskinen blir lavere og det blir mindre søppel. 3 Lenke til kommentar
coban Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du har valget om å kjøpe med ekstern drev. Du kan kjøpe en billig en, eller Apple sin som gjør nøyaktig det samme. Jeg syns det er bra at ikke all får med ekstern drev, da sikkert bare 20% vil bruke denne. Prisen på maskinen blir lavere og det blir mindre søppel. Jaha? Du tror den blir billigere? Jeg tror Apple tjener enda mer penger:-) det hadde ikke vært noe problem å putte en slim-drive inn i denne maskinen.. Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Nei, du har vel rett. De hadde ikke ofret noe dersom de puttet en slim-drive i maskinen. 2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Helvete, jeg ble helt svett i ørene av den promo-videoen. 1 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Denne likte jeg! Og jeg har aldri vært fan av macintosh. Hvorfor i huleste klarer ikke de andre produsentene og lager tynne pc'er med kraftige skjermkort??? Vifteløsningen på denne så virkelig bra ut. Men det er prisen som skremmer meg litt... får jo en kraftigere Clevo som er billigere... Hvordan er det med Windows 7 og retina display? Endret 11. juni 2012 av BIG1 2 Lenke til kommentar
leopex Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det eneste som gjør denne noe helt for seg selv er skjermen. Jeg skulle gjerne hatt denne oppløsningen i min Sony Vaio! 1 Lenke til kommentar
Peppermix Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) vi er ikke langt unna før ting som skjermoppløsning, grafikkytelse, størrelse etc. ikke kan forbedres særlig mer. Tenk på "unlimited detail" som kommer ut om et lite år, som er en slags grafikkmotor der man fjerner alle polygoner og isteden bruker en database med "atomer" som "tilpasser" seg pikslene på skjermer avhengig av kamera projeksjonen... Dette er algorithmer som vil trenge et viss mengde med prosessorkraft avhenig av skjermoppløsningen. Siden skjermoppløsningen vil på et tidspunkt ikke ha behov for flere piklser, vil heller ikke skjermkort ha behov for mer enn en viss kraft for å kjøre denne "unlimited detail" grafikken. Endret 11. juni 2012 av Peppermix Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Selv om jeg ikke liker Apple må jeg si at jeg er imponert over specsa på den nye MBP. Det jeg er mindre imponert over er at man får en ok bil for mindre enn den prisen. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 [...] Tenk på "unlimited detail" som kommer ut om et lite år [...] Unlimited detail er vaporware.... "Pics or it didnt happen". Gi oss en demovideo á la Unreal 4 presentasjonen med editor view og noen som pirker rundt i motoren realtime. Da vet vi at det eksisterer On track: Hadde jeg ikke nettopp kjøpt meg en 15" VAIO SE så hadde mbp retina stått på toppen av lista... Likevel angrer jeg ikke en plass på kjøpet. Mobilt bredbånd er vanvittig befriende, lemme tell ya Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Du har valget om å kjøpe med ekstern drev. Du kan kjøpe en billig en, eller Apple sin som gjør nøyaktig det samme. Jeg syns det er bra at ikke all får med ekstern drev, da sikkert bare 20% vil bruke denne. Prisen på maskinen blir lavere og det blir mindre søppel. Bare for moro skyld, hvor får du "sikkert bare 20%" fra ? Tror du prisen på maskinen hadde økt tilsvarende det man må betale for Apples eksterne drev ? Vi snakker tross alt om en maskin til praktisk talt 18 000, mtp prisen og produksjonskostnadene for de eksterne drevene så hadde det vel neppe vært krise å lagt ved drev. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 2880x1800? Epic win. 2 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Syns dei kunne inkludert sterkere skjermkort. 650M er jo ikkje store greia, spesielt ikkje ved den markant høye oppløsninga dei gir brukeren med dette produktet. Optisk drev syns eg det er bare fint at dei ikkje har inkludert, syns eg. Endret 12. juni 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
christdi Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) If you never change anything, then what you can really engineer is incremental. Her snakker de tydeligvis om den døende Mac Pro. Det vel ikke noen tvil om at Apple har hovedfokus på itoys produktene de lager. Hadde håpet Apple var litt forut også på desktop serien. Skuffende release! Endret 12. juni 2012 av christdi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Diablo 3 skal vist oppgraderes til 2880 x 1800, lurer på hvordan det vil se ut..og ikke minst hva blir fps med en slik oppløsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå