runawaydoffen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Skal ha tverrfaglig eksamen i morgen og lurer på hvordan man stiller inn et motorvern. Vi skal ha dreieretningsvenderen som kobling. Skal montere det i morgen på eksamenen. Noen som kan forklare meg det? Har dere også noen tips til å koble mer oversiktlig slik at jeg ikke roter meg helt vekk på koblingen. Noen enkle tips fra erfarne elektrikere eller studenter som har hatt en slik eksamen? Takker for svar Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei, Motorvernet skal stilles inn på motorens merkestrøm, Det som står på motorskiltet. Print ut koblingsskjema å bruk en penn eller noe å stryk ut det du har koblet, Forskjellige farger på hovedstrøm og styrestrøms kabler gjør det litt mer oversiktig. Her er skjema for koblingen, Ser det er lakt opp dobbel forigling, med knapper og med kontaktorer, Går greit med bare kontaktor forigling. http://1efadalanevgs2009-auto.wikispaces.com/dreieretningsvender Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå