Ozelot Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Heisann! For lenge siden spilte jeg et enkelt fotballspill på nettet(browser-basert). Jeg husker ikke hva det heter, men har prøvd et og annet spill som har noe med manager av et lag på 11 mann. Har vært innom Xperteleven, men synes det var for avansert til at jeg kunne nyte det. Finnes det et fotballspill der ute, som kan spiller i nettleseren( ikke der du springer rundt med en spiller altså) og som ikke er så veldig avansert? Lenke til kommentar
lightupfoto Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Liker du spille spill på en tavle-PC? Det kan gi deg mye moro enn datamaskinen. Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Noe ala http://www.mousebreaker.com/games/ultimatefootballmanagement1112 ? Eneste jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Liker du spille spill på en tavle-PC? Det kan gi deg mye moro enn datamaskinen. Har bare vanlig data, og ikke noe nettbrett eller touch-greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå