fotopoulsen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kjeld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Bra tjeldbilde men noe detaljsvakt i fjærdrakten, spesielt i den hvite delen. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 PS: Var litt rask der. På den store versjonen ser det jo adskillig bedre ut sånn sett. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Her har du kommet tett på, skulle jeg pirke på noe må det være at du kunne hatt et lavere kamerastandpunkt... Då ville du muligens fått mer avstand til bakgrunnen og dermed fått mer jevn bakgrunn. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Så flott, nært og skarpt! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 PS: Var litt rask der. På den store versjonen ser det jo adskillig bedre ut sånn sett. Bra tjeldbilde men noe detaljsvakt i fjærdrakten, spesielt i den hvite delen. Er faktisk enig at det mangler litt detaljer i det hvie. Jeg tror lyset er årsak til det. Som du ser så kommer sollyset bakfra fuglen. Og viss du ser på exif, så bør både blendervalg og objektiv tillsi at jeg bør kunne få alle detaljer som er i det aktuelle lys. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Her har du kommet tett på, skulle jeg pirke på noe må det være at du kunne hatt et lavere kamerastandpunkt... Då ville du muligens fått mer avstand til bakgrunnen og dermed fått mer jevn bakgrunn. Du har helt rett angående kamerastandpunkt. Dette er noe jeg forsøker å huske når jeg tar bilder. Årsaken til at det glipper her, er at det var et gjære mellom meg og fuglen. P.g.a. sauene, så er det gjærdet over alt her på øya. Så flott, nært og skarpt! Tusen takk til dere alle for kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg