Gå til innhold

sp koster det penger eler

Lolipop123

Anbefalte innlegg

hei jeg har tenkt å ha spotify premium hacke meg inn i databasen og få det uten å betale

men jeg lurer når jeg laster ned appen på tlf må jeg være på nett for å kunne høre på musikk? eler kan jeg f.eks være på en annet planet uten dekning/nett og høre på musikk uten at jeg mister penger saldo osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehhh, først vil jeg bare si at det trist at du skal Hacke spotify for lille 99 kr i mnd, og hvis du er så lusen på pengene, så undrer på hvordan du har fått mobilen du skal ha det på.

over til du spurte om, så må du forhåndsnedlaste musikk på mobilen (wifi/mobilnettet) og så trenger du ikke være tilkoblet nettet noe mere, etter du har lastet dem ned.

Lenke til kommentar

ehhh, først vil jeg bare si at det trist at du skal Hacke spotify for lille 99 kr i mnd, og hvis du er så lusen på pengene, så undrer på hvordan du har fått mobilen du skal ha det på.

over til du spurte om, så må du forhåndsnedlaste musikk på mobilen (wifi/mobilnettet) og så trenger du ikke være tilkoblet nettet noe mere, etter du har lastet dem ned.

ok

men kan ikke betale med kort pga. har ikke visa bare electron

Lenke til kommentar

ok

du er altså under 18 ?

Lenke til kommentar

ok

du er altså under 18 ?

ja

Lenke til kommentar

For det første: Lykke til med å "hacke databasen og få det uten å betale". Dersom du faktisk får til dette, da bøyer jeg meg i støvet. Men jeg har mine tvil, og ihvertfall om at det er noe som vil holde seg gående. Dessuten så vil mobilen sjekke etter hver måned med server for å se om du fremdeles har betalt, og dersom den ikke får denne sjekken så vil iaf de nyeste versjonene ikke spille musikk for deg mer. Så jeg sier heller: istedet for å gjøre et veldig ambisiøst forsøk på å gjøre deg selv til kjeltring for 100 kr måneden, skaff deg hyllepakkerjobb på din lokale matbutikk, så har du tjent inn det på 1 time istedet. For du kommer til å måtte bruke mer enn 1 time på den planen der.

Endret av makri
Lenke til kommentar

ok

Nei da får man kanskje ty til foreldre da vettu!

Er jo for pokker ikke noen grunn til å gjøre noe kriminelt bare fordi du har feil type bankkort. I dagens siviliserte samfunn må man følge regler.

Dessuten ville du aldri klart å hacke spotify. Bare ved at du sier du har tenkt til å hacke spotify for å få det uten å betale så vet jeg at du bare lyver. Du kan ikke en shit om data, og du vet ikke hva hacking engang er!

Hvis du kan noe om det kan du vel fortelle meg hvordan du ville fått tilgang til sam-filene på spotify's systemer og knekke hash-en på disse for deretter å bruteforce dem slik at du kan få tilgang til databasen.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...