Toalettet Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvorfor blir vi egentlig tent av pupper og hvorfor er det så digg/spesielt ? Jeg elsker dem selv med hvorfor? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Enkelte forskere tror det stammer fra da våre forfedre reiste seg opp og begynte å gå på to bein. Tidligere var rumpen til hunnene det mest iøyenfallende, men den "forsvant" når vi begynte å stå oppreist. Brystene derimot lignet og tok over den rollen som rumpen hadde tidligere. Det spekuleres også i om det er en sammenheng mellom leppenes utseende og vaginaen. Her er en artikkel om emnet; http://illvit.no/klaus-wilhelm/bryster-erstattet-rumpeballer-2 Endret 11. juni 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Fordi det er et fruktbarhetstegn. Mennesker har seksualdrift fordi vi ønsker å formere oss. Et sett med gode bryster betyr at avkommet vil overleve. 4 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Evolusjonsmessig har kakemot helt rett. Friske og flotte pupper gir større sjanse for avkommets overlevelse, og dette er hardkodet i menns hjerner. Hvorfor så mange menn bøyer seg i støvet for enorme pupper forstår jeg derimot ikke noe av. Det er ingenting ved enorme pupper som er bra evolusjonsmessig i forhold til pupper av naturlig, fast og flott størrelse. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Hvorfor så mange menn bøyer seg i støvet for enorme pupper forstår jeg derimot ikke noe av. Det er ingenting ved enorme pupper som er bra evolusjonsmessig i forhold til pupper av naturlig, fast og flott størrelse. Seksuelle tenningsmønster gone mad. Jeg vet ikke hvorfor, men det der går igjen overalt i samfunnet. Hvis det er mulig å like noe, så er det mulig å gå helt av skaftet for det også. Det kan også ha noe med at det på en måte blir mer bryster når de er større. Jeg elsker biff, og vil gjerne ha så stor biff som mulig når jeg spiser. Endret 11. juni 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvorfor så mange menn bøyer seg i støvet for enorme pupper forstår jeg derimot ikke noe av. Det er ingenting ved enorme pupper som er bra evolusjonsmessig i forhold til pupper av naturlig, fast og flott størrelse. Seksuelle tenningsmønster gone mad. Jeg vet ikke hvorfor, men det der går igjen overalt i samfunnet. Hvis det er mulig å like noe, så er det mulig å gå helt av skaftet for det også. Det kan også ha noe med at det på en måte blir mer bryster når de er større. Jeg elsker biff, og vil gjerne ha så stor biff som mulig når jeg spiser. Jeg tviler meget sterkt på det da jeg ikke kommer på noen tidsepoker hvor det har vært et eksakt kriterie... kan jo hende jeg tar feil, men en spermhval med ben er jo ikke så søke etter? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Små pupper er finere enn for store pupper. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Små pupper er finere enn for store pupper. .................................... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det spekuleres også i om det er en sammenheng mellom leppenes utseende og vaginaen. Hva er isåfall sammenhengen ? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det spekuleres også i om det er en sammenheng mellom leppenes utseende og vaginaen. Hva er isåfall sammenhengen ? Vel, det er mer eller mindre det samme som sammenhengen mellom rumpe og bryst. Som sagt, forskere tror at når vi reiste oss opp så ble brystene og leppene mer iøyenfallende enn det underlivet var. Enkelte tror også at leppenes utseende er ment å skape assosiasjoner til kjønnsleppene under samleie i misjonærstillingen, en stilling de færreste dyrearter benytter seg av og som mennesket er (nesten) alene om å benytte. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg kan godt lide patter! -Robert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg vel? Tenk mindre, nyt mer. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 oi shit der var det mange patter! takk for det DAskemann! tommel opp som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå