Gå til innhold

Hva er det vi gutta liker så godt med pupper

Toalettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte forskere tror det stammer fra da våre forfedre reiste seg opp og begynte å gå på to bein. Tidligere var rumpen til hunnene det mest iøyenfallende, men den "forsvant" når vi begynte å stå oppreist. Brystene derimot lignet og tok over den rollen som rumpen hadde tidligere.

Det spekuleres også i om det er en sammenheng mellom leppenes utseende og vaginaen.

Her er en artikkel om emnet; http://illvit.no/klaus-wilhelm/bryster-erstattet-rumpeballer-2

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Evolusjonsmessig har kakemot helt rett. Friske og flotte pupper gir større sjanse for avkommets overlevelse, og dette er hardkodet i menns hjerner.

Hvorfor så mange menn bøyer seg i støvet for enorme pupper forstår jeg derimot ikke noe av. Det er ingenting ved enorme pupper som er bra evolusjonsmessig i forhold til pupper av naturlig, fast og flott størrelse.

Lenke til kommentar

Hvorfor så mange menn bøyer seg i støvet for enorme pupper forstår jeg derimot ikke noe av. Det er ingenting ved enorme pupper som er bra evolusjonsmessig i forhold til pupper av naturlig, fast og flott størrelse.

Seksuelle tenningsmønster gone mad.

Jeg vet ikke hvorfor, men det der går igjen overalt i samfunnet.

Hvis det er mulig å like noe, så er det mulig å gå helt av skaftet for det også.

Det kan også ha noe med at det på en måte blir mer bryster når de er større.

Jeg elsker biff, og vil gjerne ha så stor biff som mulig når jeg spiser.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seksuelle tenningsmønster gone mad.

Jeg vet ikke hvorfor, men det der går igjen overalt i samfunnet.

Hvis det er mulig å like noe, så er det mulig å gå helt av skaftet for det også.

Det kan også ha noe med at det på en måte blir mer bryster når de er større.

Jeg elsker biff, og vil gjerne ha så stor biff som mulig når jeg spiser.

Jeg tviler meget sterkt på det da jeg ikke kommer på noen tidsepoker hvor det har vært et eksakt kriterie... kan jo hende jeg tar feil, men en spermhval med ben er jo ikke så søke etter?

Lenke til kommentar

Det spekuleres også i om det er en sammenheng mellom leppenes utseende og vaginaen.

Hva er isåfall sammenhengen ? :p

Vel, det er mer eller mindre det samme som sammenhengen mellom rumpe og bryst. Som sagt, forskere tror at når vi reiste oss opp så ble brystene og leppene mer iøyenfallende enn det underlivet var. Enkelte tror også at leppenes utseende er ment å skape assosiasjoner til kjønnsleppene under samleie i misjonærstillingen, en stilling de færreste dyrearter benytter seg av og som mennesket er (nesten) alene om å benytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...