Petterboy95 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei ska ta teori prøven på moped neste uke. har kjøpt en uke med prøva på nett på teoritentamen og les i boka veien til førerkortet ellernå. nå tips te ka det e viktig å kunn. e prøven på moped veldig lett ? eller e det bare spørsmålan på teoritentamen som e det ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Mopedteorien er lett, enkelt og greit. Selv så skumleste jeg en teoribok, og tok mange tester på teoritentamen og prove.no. En feil Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Mopedteorien er lett, enkelt og greit. Selv så skumleste jeg en teoribok, og tok mange tester på teoritentamen og prove.no. En feil okey men vil du si at prøvene som ligger ut på teoritentamen er vanskeligere eller lettere eller like vanskelig som den ordentlige prøven ? Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det kommer helt an på.! Det blir rett og slett valgt helt random hvilke spørsmål som dukker opp. På en god dag dukker det opp enkle, på en dårlig dag: dårlige. Men i gjennomsnitt ville jeg nok sagt at spørsmålene på teoritentamen er vanskeligere enn selve prøven Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 hei , bestått for lenge siden 1 feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå