Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kamerat som ikke tar nei som et svar.

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal du ha en venn som han? Hvis han lager alt for mye styr når du sier at du ikke vil være venn med han kan du politianmelde han eller fortelle det til moren hans. Skjønner ikke hvorfor mennesker generelt velger å omgi seg med personer som ikke bidrar til noe positivt i livet deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

100 % heterofil? Er ikke å heterofil en absolutt tilstand? Eller går det an å tenne på gutter til frokost, men bare like jenter etter klokka tolv?

Når det gjelder denne gutten, hvordan har han det ellers? Har han flere venner? Kanskje du heller kan prøve å hjelpe ham enn å kutte kontakten? Anonym poster: f83b434ebbdb06fde5106da96f75af2c

Lenke til kommentar

Ut fra beskrivelsen, tipper jeg denne gutten har en "tilstand". Det eneste som hjelper er å gi konsekvenser. Først må gjøre det klart for ham hva konsekvensen er hvis han ikke slutter. Neste trinn er å iverksette konsekvensen når han tråkker over.

Jeg vil overhode ikke anbefale vold eller trusler om vold. Jeg ville nok ha snakket med mine egne foreldre om dette og at konsekvensen ville ha vært at dine foreldre snakker med hans foreldre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...