Nittutt Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor skal du ha en venn som han? Hvis han lager alt for mye styr når du sier at du ikke vil være venn med han kan du politianmelde han eller fortelle det til moren hans. Skjønner ikke hvorfor mennesker generelt velger å omgi seg med personer som ikke bidrar til noe positivt i livet deres. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) SLETTET Endret 18. april 2016 av Utah Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er du sikker på at han bare ikke er homofil? Kanskje han er forelsket i deg. 3 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) SLETTET Endret 18. april 2016 av Utah Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 100 % heterofil? Er ikke å heterofil en absolutt tilstand? Eller går det an å tenne på gutter til frokost, men bare like jenter etter klokka tolv? Når det gjelder denne gutten, hvordan har han det ellers? Har han flere venner? Kanskje du heller kan prøve å hjelpe ham enn å kutte kontakten? Anonym poster: f83b434ebbdb06fde5106da96f75af2c Lenke til kommentar
Utah Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) SLETTET Endret 18. april 2016 av Utah Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Haha huff hørtes ikke mye gøy ut. muligens at det går og snakke noe fornuft i han? sånne folk er ikke noe vits i å snakke på fornuft med! Han prøvde jo å bryte seg inn :rofl: Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ut fra beskrivelsen, tipper jeg denne gutten har en "tilstand". Det eneste som hjelper er å gi konsekvenser. Først må gjøre det klart for ham hva konsekvensen er hvis han ikke slutter. Neste trinn er å iverksette konsekvensen når han tråkker over. Jeg vil overhode ikke anbefale vold eller trusler om vold. Jeg ville nok ha snakket med mine egne foreldre om dette og at konsekvensen ville ha vært at dine foreldre snakker med hans foreldre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå