Utah Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) SLETTET Endret 18. april 2016 av Utah 3 Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Balltre og en gjeng kompiser 5 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Tenker vel litt på å si noe. Vil ikke ty til vold. 3 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg har en ''kamerat'' som er så inni helsike innpåtrengende. Han er ustabil og ganske voldelig. For en time siden nå kom han på døra og spurte om jeg ble med ut. Jeg svarte: Nei jeg gidder ikke nå. Da jeg sier hadet og skal lukke døra, setter han beinet i åpningen og prøver å overtale meg. Jeg sier nei, men han gidder ikke gi seg. Når jeg endelig har fått han bort, hører jeg etter noen minutter noen merkelige lyder bakom huset. Det jeg ser er at han presser seg inn vinduet til kjelleren! Hva skal man gjøre? Da han fant ut at døra var stengt på innsida av vinduet reiste han hjem sur og bannende. Han følger meg som en klegg på skolen og er bare jækla irriterende! Jeg vil bare bli kvitt han, ''dumpe'' han. Han er ingen god venn heller, han bare baksnakker, er frekk og barnslig. Men jeg er redd han tyr til fysisk aksjon om jeg ditcher han drastisk. En gang spytta han på meg pga han ble irritert. Takker for alle råd! Mvh en frustrert gutt fra Oslo! Har selv vært i samme situasjon. Eneste som hjalp var å smelle han! Gjorde han noe med meg fikk han bank! Aldri mer gjorde han noe igjen. Enkelte folk er helt på jorde. Endret 11. juni 2012 av 6ykriss 2 Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Haha huff hørtes ikke mye gøy ut. muligens at det går og snakke noe fornuft i han? Endret 12. juni 2012 av ddarkyy 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hadde en lignende kamerat på barneskolen 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) SLETTET Endret 18. april 2016 av Utah Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 I dag har jeg vært litt kald mot han. Altså: ikke snakket med han med mindre han snakker til meg. Så på bussen i dag, spurte han om jeg ignorerte han. Jeg bare mumlet og så ned på mobilen min. Kanskje jeg skal fortsette med dette til han virkelig tar hintet? Absolutt. Fortsett, tilslutt kommer han til å syntes det er kjedelig. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det er så sinnsykt slitsomt med mennesker som er så klengete og avhengige av andre. Det beste er å ha antennene ute med en gang man treffer noen og avgjøre om dette er et selvstendig og oppegående individ, eller noen du må være støttekontakt for. 3 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg er bare litt nysgjerrig, hva er aldern på kameraten? Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja, tenkte akkurat å spørre om alder. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) SLETTET Endret 18. april 2016 av Utah Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Og du er? Har du forresten prøvd å snakke med fyren og si hva du mener? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor ligger denne under "Gledesutbrudd" ? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) SLETTET Endret 18. april 2016 av Utah Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Da vil jeg anbefale deg å få nye venner og si til foreldrene dine at denne kameraten din ikke er velkommen hos dere. Du trenger neppe si hvorfor, da foreldre skjønner mer enn hva mange tror. Etterhvert vil nok kameraten din ta hintet. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg hadde rett og slett klikket. Har du med en psykopat å gjøre så kan det hjelpe å være enda mer psykotisk selv. Jeg hadde nok giret meg opp, tenkt hva slags drittsekk han er og at han ikke vil la meg være i fred, så hadde jeg eksplodert i fjeset hans! ''JEG VET IKKE HVA DITT JÆVLA PROBLEM ER, MEN LA MEG VÆRE I FRED!'' 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dette kaller du kamerat? Si til han at du har fått nok. Problem løst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det er visst en sånn en på alle ungdomsskoler... 2 Lenke til kommentar
AfrikanskGentleman Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Kutt kontakten helt, om han ringer på så driter du i å åpne døra. Møter du han på bussen gir du han en kald skulder. Slett han på msn, blokker han på facebook. La vær å svar når han ringer til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå