Datasmurf Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Kom over denne siden på jobb i dag, og prøvde med forskjellige sanger og fant ut at noen ble hørbare, og andre ikke. Noen andre som har prøvd denne siden? Tenkte vi kunne sjekke ut hvilke sanger som fungerer og ikke i denne tråden. Kan begynne med de jeg har fått til å fungere sånn halvveis så langt. Bedrich Smetana - Vltava Franck Pourcell - Daydream Kenneth Bager - The Sound of Swing Phillip Glass - Koyaanisqatsi Tommy Seebach - Apache Turbonegro - You Give Me Worms Pink Floyd - Careful with that Axe, Eugene Pink Floyd - A Saucerful of Secrets Slenger også med et par bonuslåter jeg fant som andre har lastet opp. Scatman John - Scatman Raffi - Bananaphone Bob Dylan - Rainy Day Women #12 & 35 (denne er jeg særs glad i.) The Beatles - Back in the U.S.S.R. Kanye West - Power (denne synes jeg er bedre enn originalen.) Endret 11. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Sikkert kult nok, men med tanke på at i Opera står det bare "Starting..." i evigheter og internett explorer får ikke lov å prøve en gang så fikk jeg ikke testet den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Hmm. Du får prøve med Firefox og Chrome da. Der fungerer det utmerket, prøvde så sent som for to dager siden. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg anntar det ikke er så kult at jeg gidder laste ned en ny browser bare for denne nettsiden Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Lasta opp Friday.... Oh god, what have I done?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Det samme som veldig mange andre. Solgt sjela di etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå