totokaka Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei, planlegger å kjøpe et nytt kabinett og mest sansynlig også hovedkort. I den anledning har jeg et par spørsmål om sleeving og casemod. Kabinettet blir et Corsair Vengeance C70(gunmetal black) og hovedkortet blir nok et Asus SABERTOOTH Z77. For kabinettet planlegger jeg å ha helt svart med orange detaljer, dvs. kabler. Så her er spørsmålene. Og jeg vil ha deres personlige mening: Tror dere C70(gunmetal black) vil se bra ut med orange sleeving? Bør jeg lage flere ting orange? I så fall hva?1 Skal jeg sleeve SATA kabler? eller male, eller noe annet? Skal jeg "re-sleeve" strømforsyningen? Har lyst til å lage noen orange detaljer foran, hva skal det være? Hvor får jeg sleeve-kits? Noen andre forslag til ting jeg kan gjøre for å tilpasse kabinettet? Noen flere ting jeg burde vite? 1: Har lyst til å male vitebladene orange. Kanskje skruene også? Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Hmm. Ingen som har noen meninger? Fant ut at jeg vil bestille sleeves fra mdpc-x.com De virker veldig bra. Tror dere der er bra med disse sleevene? : 1x Heatshrink SMALL - BLACK 2,27 Euro 1x Pin-Remover by MOLEX - The Original 19,00 Euro 1x Pin-Remover 4-Pin - Save My Wallet 2,50 Euro 1x MDPC Sleeve-Kit 36,47 Euro 1x Sleeve SATA - ORANGE 6,26 Euro 2x Sleeve SMALL - ORANGE 17,56 Euro Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 OK, tror jeg har funnet ut av det meste. Sleevingen blir fra MDPC-X Kabinettet blir Corsair Vengeance C70 Jeg kjøper Corsair Air Series vifter, skal bruke de røde ringene. Vurderer å farge den firkanta rammen foran på kabinettet orange. MDPC-X har egne Sata sleeves. SÅ egentlig er det bare et spørsmål igjen: Skal jeg sleeve stømforyningen? Den er bare 500 watt så jeg tror det er en sjangse for at jeg må bytte den ut snart. Men jeg har ikke råd til å kjøpe en ny nå. Lenke til kommentar
dantek Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Er det vanskelig å cable sleeve? Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Er det vanskelig å cable sleeve? Det virker ikke som det er så vanskelig, bare at det tar tid. Du kan se litt her så kan du gjøre deg opp din egen mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå