Leetrune Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jævlig kul sett en som har et starwarsskip som kabinett jeg da Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 stavangerdialekt: fy ****** det var da någe jævelig sykt någe han hadde lagt! han må då ****** meg ha pengar i tonnavis, ikkje glem fritiå hans då. Kan ikke annet enn å rote litt i kabinettet og se om jeg finner noe støv jeg kan bøye meg i. eventuelt stikke opp og hente en hatt og så ta den av meg? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 j0ss! det var kremen! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Er allerede en tråd et sted om den modden her i forumet. Men kassa er jo ferdig kjøpt. noe som dro ned en del der desverre, han skulle gjort som andre på bitec og laget en selv Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKE MANNEN!! det der er det MEST GENIAL GJENNOMFØRTE jeg har sett i mitt liv! så SINNSYKT RÅTT!! (gjett hvem som skal stjele kabel-ideen hans? ) Helt konge! Hadde jeg fått ett resultat som var halvparten så bra, hadde jeg vært lykkelig! Magnus (som bøyer seg laaangt ned i støvet for denne modden) Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 :o SJUK :o mod blir nesten :oops: skremt av å se på den det kabinettet ble så sjukt deilig! Han har jo så skills at det ikke er lov + tenker det tok sin tid jeg:) Lenke til kommentar
Electron Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nå forventer jeg noe sprell fra din sin side, yummy På tide med litt omfattende modding av ditt Lian Li PC75 Lian Li skal jo, etter min mening, være stilrent og elegant da! Men spørs jo litt... pc75 har etter min mening et stygt vindu allikevell, så tror ikke stilen er noe å tenke på i den sammenheng.. ville heller gått for et pc70/71 og moddet alt selv. (noe jeg gjør :-) ) Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 http://forums.bit-tech.net/ggnome/index.html direkte link Lenke til kommentar
Sprezzatura Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 (endret) ------------------------------------------------------------ Endret 3. desember 2010 av Sprezzatura Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har lekt med tanken på fikse litt på kabinettet mitt men etter å ha sett det der så er det vel egentlig ikke noen grunn til det... Får jo prestasjons angst Bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Ufattelig bra ja!Og han ga en skikkelig god forklaring i tillegg med mange bilder (ikke bra for folk med ISDN) Isdn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå