Dings Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Dæven døtte! Fyren har alt for mye penger og fritid :o Men så har han også klart å lage, og jeg tror ikke jeg er i tvil her, den beste modden jeg noen gang har sett Dings Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Siddis uttrykket: Smattan!!!! Genial mod Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Plutselig føler jeg at ordforrådet mitt ble mye mindre......... Sinnsykt! Men hvor er alle komponentene, finnes det et bra bilde som viser alt i sin helhet? Ser ut som han bare har tatt enkelt bilder av hver del av kassa. -Speechless Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Mannen er et geni. Med altfor mye penger, og for mye fritid. Huff... og jeg var stolt av jevn lakkering og å sage 10 hull i kassa mi? :? (BTW: Den har jeg sett tidligere i dag på ocshoot yummy.. stjeler du? (Bare å fortsette!) ) Nei - jeg surfer på nett, jeg. Jeg skulle likt å se en like omfattende mod! Uansett - denne karen har fått inspirasjon! *skuler bort på mitt Lian Li PC75 USB....* Ja.. å ha sånn PC var vel barndommsdrømmen hans. Husker ikke helt da Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Plutselig føler jeg at ordforrådet mitt ble mye mindre......... Sinnsykt! Men hvor er alle komponentene, finnes det et bra bilde som viser alt i sin helhet? Ser ut som han bare har tatt enkelt bilder av hver del av kassa. -Speechless han er ikke ferdi enda da... det der er et langtidsprosjekt... er ei side med hele loggen samla.. men finner ikke linken... (sto der engang når bit-tech var nede.. ) Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg synes den er sånn midt på treet. :wink: Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 WOW.. Surfa litt rundt på det forumet der :|. Helt enormt. De der gutta har peiling, penger og fantasi . Syns også den der Y2k-bug casemoden var fin, selvom den ikke var helt ferdig .. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SJUKT!!!!!!!!!! Herrejesus!!!!!!!! ahhhh Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 jeg er medlem på det forumet.. er noen logger dere bør de på: zapwizard's lan PC og mediapc.. bare å søke d... er også endel bilder av ting jeg har gjort i det siste... (project blue eagle.. heller ikke ferdig.. (ikke hatt tid i d siste)) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Fy F denne modden er bra! Sitter på en data med ISDN hastighet, blir så sur av å måtte vente for å se på alle bildene. Han karen der må ha veldig mye tålmodighet for å lage den kassa, jeg hadde ikke klart det. Kan det ikke være folk som poster så råe mods her da? :wink: Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Utrolig bra mod! :o *Sikle* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 det er den sykeste modden jeg noen gang har sitt (og jeg var stolt når jeg hadde sotte i et vindu og en sigarettener inni) Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 I villeste krattskauen! Det der var nesten en ny religion verdig. Måtte all verdens dusjkabler bli brukt til casemodding! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 OOOOOO MMMMMM GGGGGG ! Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Holy shit! Sykelig rått ! Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 han der har for mye penger, og tid. bare vent til jeg blir rik. Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Nå forventer jeg noe sprell fra din sin side, yummy På tide med litt omfattende modding av ditt Lian Li PC75 Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Nå forventer jeg noe sprell fra din sin side, yummy På tide med litt omfattende modding av ditt Lian Li PC75 Lian Li skal jo, etter min mening, være stilrent og elegant da! Men spørs jo litt... Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 kunsten er å beholde stilen. stilrent kan det allikevel være Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 kunsten er å beholde stilen. stilrent kan det allikevel være Da så, det er jo bra :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå